OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

" lag "

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Wto
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 345

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Lag Nedir ?


Baglandiginiz server ile aranizdaki gecikmeye lag denir. Bir Server `da kendinize ping çektiğiniz vakit karşılık ping cevabı kaç gösteriyorsa ortalama o kadar lag `da kalmış oluyorsunuz.​
Herhangi bir sunucuda kendinize ping çekerseniz ne ladar lag `da kaldığınızı öğrenebilirsiniz. Kelebek Script ile herhangi bir sunucuda iken F10 tuşuna basarak ne kadar lagda kaldığınızı görebilirsiniz.​
Örnek: [ Wto PING ]​
[ Wto PING Reply ] 2sec​
Yukarda gördüğümüz örnektede anlayacağımız kadarı ile 2 saniye lagda kaldığımızı görebiliriz..​
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst