HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Lag Nedir ?
Baglandiginiz server ile aranizdaki gecikmeye lag denir. Bir Server `da kendinize ping çektiğiniz vakit karşılık ping cevabı kaç gösteriyorsa ortalama o kadar lag `da kalmış oluyorsunuz.
Herhangi bir sunucuda kendinize ping çekerseniz ne ladar lag `da kaldığınızı öğrenebilirsiniz. Kelebek Script ile herhangi bir sunucuda iken F10 tuşuna basarak ne kadar lagda kaldığınızı görebilirsiniz.
Örnek: [ Wto PING ]
[ Wto PING Reply ] 2sec
Yukarda gördüğümüz örnektede anlayacağımız kadarı ile 2 saniye lagda kaldığımızı görebiliriz..
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 206
- Görüntüleme
- 31K

