HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ne yani simdi bu admin charı degilmi
La keklemisler olum bizi
ama bisi dicem kardesim admin 60 k vurmaz x4le 10 Tane ZEUS u %100 oluyor adminlerin . Ve LF4 oluyor full . x4 le 100 k cakar . RSB-75 ile 140 k girer rahat ... Ve ben adminin canını 1 yerde daha görmüstüm bulursam atıyım resmini kalkanıda DP sine milyon oluyor . 
La keklemisler olum bizi
ama bisi dicem kardesim admin 60 k vurmaz x4le 10 Tane ZEUS u %100 oluyor adminlerin . Ve LF4 oluyor full . x4 le 100 k cakar . RSB-75 ile 140 k girer rahat ... Ve ben adminin canını 1 yerde daha görmüstüm bulursam atıyım resmini kalkanıda DP sine milyon oluyor . 
Arkadaşlar, darkorbitin videosunu izlerseniz şu görüntü ile karşılaşacaksınız:
Adminin hakiki gemisi ve vurduğu damage miktarı budur
Adminin hakiki gemisi ve vurduğu damage miktarı budur

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 194
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 184
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 208
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 509
