HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İnsanların yanlışlarını burada sergilemeye hakkın yok.
İnsan gibi arkadaşa mesaj atıp uyarabilirdin.
Şu rekabeti biraz daha yumuşatsanız daha iyi olur.
İnsan gibi arkadaşa mesaj atıp uyarabilirdin.
Şu rekabeti biraz daha yumuşatsanız daha iyi olur.
İnsanların yanlışlarını burada sergilemeye hakkın yok.
İnsan gibi arkadaşa mesaj atıp uyarabilirdin.
Şu rekabeti biraz daha yumuşatsanız daha iyi olur.
Bu bir yanlış değil SUÇ!
Kimseyle rekabetim yok sadece herkesin işini düzgün yapmasını istiyorum bunun tuhaf bir yanı yok bana göre

Herkesin işini düzgün yapmasını istiyorsun da buna senden önce üst rütbelerin bakması gerekir yada konu açmak yerine moderator arkadaşlara iletebilirdin onlar ne yapacaklarını bilirler heralde.
Herkesin işini düzgün yapmasını istiyorsun da buna senden önce üst rütbelerin bakması gerekir yada konu açmak yerine moderator arkadaşlara iletebilirdin onlar ne yapacaklarını bilirler heralde.
WHMCS lisansı moderatörler ile ilgili bir konu değil.
Ayrıca bu konuda size ters düşen şey nedir anlayamadım, amacım müşteri güvenliğini sağlamak.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 2K
- Kilitli
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 2K
