HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar ben biobot kullanıyorum düzenli olarak fakat arkadaş dedi ki lisanslı kbot al hem lisanslı kbotun fiyatı da ucuz dedi
arkadaşlar sizden yardım almak istedim en fazla uri hangisinde toplayabilirim biobot mu yoksa lisanslı kbot mu ?
arkadaşlar sizden yardım almak istedim en fazla uri hangisinde toplayabilirim biobot mu yoksa lisanslı kbot mu ?
1.Hızlı Kutu Toplamak İstiyorsanız PC'niz Kasmayacak.. Her 2-3 ,Saat'de Bilgisayarı Yeniden Baslatın
2. Geminizin Hızlarını Fullemeye Çalısın Geminiz Bigboy Ve Credistlik Gemiler İse Bunları Degiştirin.
3.Kbotun Lisanslı Özelligi ; %5 İhtimal Banllanma Şansınız Var
4. Ibot'da İsee Yakalandıgınız Zaman kbot daha uygun
2. Geminizin Hızlarını Fullemeye Çalısın Geminiz Bigboy Ve Credistlik Gemiler İse Bunları Degiştirin.
3.Kbotun Lisanslı Özelligi ; %5 İhtimal Banllanma Şansınız Var
4. Ibot'da İsee Yakalandıgınız Zaman kbot daha uygun
ben uri kasma bakımından bi fark olup olmadığını sordum![]()
Botlara göre uridium toplama değişmez. Önemli olan sizin gemideki hızınız. Geminizin azami hızı ne kadar ise kutu toplarken elde edeceğiniz kazanç o kadar fazla olur. Bota ilk başladığımda akşamdan sabaha kadar kasılan uridium 5000 civarındayken leonov + hız jeneratörleriyle donattığımda bu sayı 2 katına çıktı. Ayrıca GalaxyGates 150'ye kadar topluyor. Cephaneyi hiç sorma. x4 cephane 10.000 adet var. x2 50.000 adet.

Şu konu size daha çok yardımcı olacaktır ;
http://www.turkmmo.com/darkorbit/1665023-darkorbit-oyununa-yeni-baslayanlar-icin-yararli.html
Gerekli açıklamaları yaptığım için konuyu kapatıyorum, iyi forumlar.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 45
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 465
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 3K

