HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar.
Tam 2 aydır bu hata var..
Odaya giriyorum Start Diyorum sonra loading dolduktan sonra tam girecekken Client MFC Application diye bi hata veriyor.
Bir ara combo fix'i çalıştırdım sonra bişiyler yaptı yaptı sonra girdim oldu ve arada 1 hafta sonra dankk aynı hata kafayı yiyecem yeminle..
Tekrar combo fix çalıştırdım bu sefer olmuyor LÜTFEN LÜTFEN
BİLE BİRİ LÜTFEN SÖYLESİN
BUYRUN FOTO






Tam 2 aydır bu hata var..
Odaya giriyorum Start Diyorum sonra loading dolduktan sonra tam girecekken Client MFC Application diye bi hata veriyor.
Bir ara combo fix'i çalıştırdım sonra bişiyler yaptı yaptı sonra girdim oldu ve arada 1 hafta sonra dankk aynı hata kafayı yiyecem yeminle..
Tekrar combo fix çalıştırdım bu sefer olmuyor LÜTFEN LÜTFEN
BİLE BİRİ LÜTFEN SÖYLESİNBUYRUN FOTO






Son düzenleme:
Deneyen Varmı?
Anlamadım kardeşim neyi deneyen var mı ?
