noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Arkadaşlar Acil Bakarmısınız ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan qLoomwinq
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 342
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar Öncelikle Yeri Değil Biliyorum Lise Bölümüne Actım Ama Kimse Bakmıyor Orda Kısa Bir Süreliğine cevabımı alana kadar burda durursa sevinirim önemli

Ben 8 .Sınıfta Orta Derece Bir Anadolu Lisesine Puanım Yetiyodu Ama Ben Tercihlere Yazmadım Bu Yüzden Meslek Lisesine Gittim

Meslek Lisesinde 10. Sınıfa Geçerken Düz Liseye Geçebiliyosun onu biliyorum bölüm fln değiştirirken acaba anadoluya girebilirmiyim

Müdüre Sorgulatmıstım Sbs Tercihiyle Girseydim 379 Puan Yeterliydi Ama Kayıtlar Bittikden Sonra 9 Kontenjan acıgı kalmıs ve puan 398 E Yükselmis Almadılar Acaba

Anadolu Lisesine Geçebilirmiyim

Yada Geçersem Neler Gerekiçek Neler Yapmam Gerekicek

Kısaca Acıklarmısınız

Düz Yada Anadolu İstemem Kesin Üniversite Okucağım İcin İstiyorum

Ayrıca : Notlarım İyi 3 Sınav Olduk Hepsi 55 Ve Üzeri 1 Yok Yani Kalmam Zor Gibi Gözüküyor
 
Arkadaşlar Öncelikle Yeri Değil Biliyorum Lise Bölümüne Actım Ama Kimse Bakmıyor Orda Kısa Bir Süreliğine cevabımı alana kadar burda durursa sevinirim önemli

Ben 8 .Sınıfta Orta Derece Bir Anadolu Lisesine Puanım Yetiyodu Ama Ben Tercihlere Yazmadım Bu Yüzden Meslek Lisesine Gittim

Meslek Lisesinde 10. Sınıfa Geçerken Düz Liseye Geçebiliyosun onu biliyorum bölüm fln değiştirirken acaba anadoluya girebilirmiyim

Müdüre Sorgulatmıstım Sbs Tercihiyle Girseydim 379 Puan Yeterliydi Ama Kayıtlar Bittikden Sonra 9 Kontenjan acıgı kalmıs ve puan 398 E Yükselmis Almadılar Acaba

Anadolu Lisesine Geçebilirmiyim

Yada Geçersem Neler Gerekiçek Neler Yapmam Gerekicek

Kısaca Acıklarmısınız

Düz Yada Anadolu İstemem Kesin Üniversite Okucağım İcin İstiyorum

Ayrıca : Notlarım İyi 3 Sınav Olduk Hepsi 55 Ve Üzeri 1 Yok Yani Kalmam Zor Gibi Gözüküyor

Cevaptan sonra konu bildirilecek.

Lise 2. sıfına geçişlerde yanılmıyorsam böyle bir sistem var. İstediğin Anadolu lisesiyle görüşeceksin, alırız derlerse kendi okul müdüründen nakilini yaptıracaksın. Bilgim bu kadar, umarım yardımcı olmuşumdur.

İyi forumlar
 
Teşekkürler Ama Biraz Daha Detaylı Bir Cevap Cıkana Kadar Kapanmasa 2.Dönemde Yapabilirim Eğer Şansım Varsa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst