HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar Öncelikle Yeri Değil Biliyorum Lise Bölümüne Actım Ama Kimse Bakmıyor Orda Kısa Bir Süreliğine cevabımı alana kadar burda durursa sevinirim önemli
Ben 8 .Sınıfta Orta Derece Bir Anadolu Lisesine Puanım Yetiyodu Ama Ben Tercihlere Yazmadım Bu Yüzden Meslek Lisesine Gittim
Meslek Lisesinde 10. Sınıfa Geçerken Düz Liseye Geçebiliyosun onu biliyorum bölüm fln değiştirirken acaba anadoluya girebilirmiyim
Müdüre Sorgulatmıstım Sbs Tercihiyle Girseydim 379 Puan Yeterliydi Ama Kayıtlar Bittikden Sonra 9 Kontenjan acıgı kalmıs ve puan 398 E Yükselmis Almadılar Acaba
Anadolu Lisesine Geçebilirmiyim
Yada Geçersem Neler Gerekiçek Neler Yapmam Gerekicek
Kısaca Acıklarmısınız
Düz Yada Anadolu İstemem Kesin Üniversite Okucağım İcin İstiyorum
Ayrıca : Notlarım İyi 3 Sınav Olduk Hepsi 55 Ve Üzeri 1 Yok Yani Kalmam Zor Gibi Gözüküyor
Ben 8 .Sınıfta Orta Derece Bir Anadolu Lisesine Puanım Yetiyodu Ama Ben Tercihlere Yazmadım Bu Yüzden Meslek Lisesine Gittim
Meslek Lisesinde 10. Sınıfa Geçerken Düz Liseye Geçebiliyosun onu biliyorum bölüm fln değiştirirken acaba anadoluya girebilirmiyim
Müdüre Sorgulatmıstım Sbs Tercihiyle Girseydim 379 Puan Yeterliydi Ama Kayıtlar Bittikden Sonra 9 Kontenjan acıgı kalmıs ve puan 398 E Yükselmis Almadılar Acaba
Anadolu Lisesine Geçebilirmiyim
Yada Geçersem Neler Gerekiçek Neler Yapmam Gerekicek
Kısaca Acıklarmısınız
Düz Yada Anadolu İstemem Kesin Üniversite Okucağım İcin İstiyorum
Ayrıca : Notlarım İyi 3 Sınav Olduk Hepsi 55 Ve Üzeri 1 Yok Yani Kalmam Zor Gibi Gözüküyor
Arkadaşlar Öncelikle Yeri Değil Biliyorum Lise Bölümüne Actım Ama Kimse Bakmıyor Orda Kısa Bir Süreliğine cevabımı alana kadar burda durursa sevinirim önemli
Ben 8 .Sınıfta Orta Derece Bir Anadolu Lisesine Puanım Yetiyodu Ama Ben Tercihlere Yazmadım Bu Yüzden Meslek Lisesine Gittim
Meslek Lisesinde 10. Sınıfa Geçerken Düz Liseye Geçebiliyosun onu biliyorum bölüm fln değiştirirken acaba anadoluya girebilirmiyim
Müdüre Sorgulatmıstım Sbs Tercihiyle Girseydim 379 Puan Yeterliydi Ama Kayıtlar Bittikden Sonra 9 Kontenjan acıgı kalmıs ve puan 398 E Yükselmis Almadılar Acaba
Anadolu Lisesine Geçebilirmiyim
Yada Geçersem Neler Gerekiçek Neler Yapmam Gerekicek
Kısaca Acıklarmısınız
Düz Yada Anadolu İstemem Kesin Üniversite Okucağım İcin İstiyorum
Ayrıca : Notlarım İyi 3 Sınav Olduk Hepsi 55 Ve Üzeri 1 Yok Yani Kalmam Zor Gibi Gözüküyor
Cevaptan sonra konu bildirilecek.
Lise 2. sıfına geçişlerde yanılmıyorsam böyle bir sistem var. İstediğin Anadolu lisesiyle görüşeceksin, alırız derlerse kendi okul müdüründen nakilini yaptıracaksın. Bilgim bu kadar, umarım yardımcı olmuşumdur.
İyi forumlar
Teşekkürler Ama Biraz Daha Detaylı Bir Cevap Cıkana Kadar Kapanmasa 2.Dönemde Yapabilirim Eğer Şansım Varsa
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 375
