HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar bnde böyle bi hata beklemiyordum fakat karşıma çıktı araştırdım biraz dedim şimdi bn yaptım turkmmo kardeşlerim ne yapacak bu hataya düserse hemn paylasıyım dedim
Eğer forumda paylasıldysa kusura bakmayın görmedim ve paylastım...
ÇÖZÜM
usr/game/all_log/auth/log un ııcındekı 20100202 gibi klasorler vardır onları temızle sadece auth degıl fırst ve game dosyaları var onları sılersen sorun gıder arada bır temezlemen gereklı
bunun en kısa yolu
virtual pc ye login(giriş)yapın ./start vermeden
cd /usr/game 'yapın ve sonra
sh clear.sh yapın bir kere ve ya iki kere sonra reboot (restart) atın ama elle atmayın daha çok hata çıkar reboot yazın o atsın her zaman daha güvenli sonra da sw ye girin
Artık teşekkür istemicem çünkü emeğe saygı duyan kalmamış
Eğer forumda paylasıldysa kusura bakmayın görmedim ve paylastım...
ÇÖZÜM
usr/game/all_log/auth/log un ııcındekı 20100202 gibi klasorler vardır onları temızle sadece auth degıl fırst ve game dosyaları var onları sılersen sorun gıder arada bır temezlemen gereklı
bunun en kısa yolu
virtual pc ye login(giriş)yapın ./start vermeden
cd /usr/game 'yapın ve sonra
sh clear.sh yapın bir kere ve ya iki kere sonra reboot (restart) atın ama elle atmayın daha çok hata çıkar reboot yazın o atsın her zaman daha güvenli sonra da sw ye girin
Artık teşekkür istemicem çünkü emeğe saygı duyan kalmamış
ben verdim.
http://www.turkmmo.com/metin2-priva...8315-usr-write-failed-filesystem-is-full.html
fakat clear.sh her filesde olmayabiliyor yinede senin konunu kilitlemiyorum bu hatanın sebebi /usr dizininde yeterli alan olmaması bu da genellikle freebsd kurarken /usr a standart alan verilirse olur
teşekkürler...
http://www.turkmmo.com/metin2-priva...8315-usr-write-failed-filesystem-is-full.html
fakat clear.sh her filesde olmayabiliyor yinede senin konunu kilitlemiyorum bu hatanın sebebi /usr dizininde yeterli alan olmaması bu da genellikle freebsd kurarken /usr a standart alan verilirse olur
teşekkürler...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 16
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
