OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Left4 Dead2 MULTİPLAYER (LAN-ONLİNE) OYNAMAK

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar.Şimdi sizlere resimli olarak Left4 Dead2 oyununu internet cafede arkadaşlarınızla oynamanız için veya herhangi bi yerden bağlanmanız için online gibi filan işte onu göstereceğim.Lafı fazla uzatmadan anlatıma geçelim..

İlk olarak HAMACHİ Programını kuruyoruz.

Sonrası resimlerimizde ;

Left4deadopenconsole.jpg

Left4deadconsole.jpg

l4d_3.jpg

l4d_4.jpg

l4d_5.jpg


Sonra consolu "é" tuşuyla açıyoruz (ESC'nin altındaki tuş)

Consol açılmaz ise
Options>>Keyboard/Mouse>>Allow Developer Console [ENABLED] Yapıyoruz.


ip (hamachi ip). Örnek; ip 5.129.15.39 bu numara hamachinin size verdiği ip numarasıdır.
sv_allow_lobby_connect_only0
net_start
maps *
map (harita adı). Örnek; map l4d_airport01_greenhouse.bsp


OYUNU KURDUK ve YÜKLENMEYE BAŞLADI.

Şimdi ise DİĞER ARKADAŞLAR NASIL GİRECEK ONU GÖRECEĞİZ..












NOT:Resimler alıntıdır.Anlatım tamamen bana aittir.

Emeğe saygı için (+reppp)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst