Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Left4 Dead2 MULTİPLAYER (LAN-ONLİNE) OYNAMAK

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan asfanpage
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 312

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar.Şimdi sizlere resimli olarak Left4 Dead2 oyununu internet cafede arkadaşlarınızla oynamanız için veya herhangi bi yerden bağlanmanız için online gibi filan işte onu göstereceğim.Lafı fazla uzatmadan anlatıma geçelim..

İlk olarak HAMACHİ Programını kuruyoruz.

Sonrası resimlerimizde ;

72593064.jpg


64224041.jpg


Sonra consolu "é" tuşuyla açıyoruz (ESC'nin altındaki tuş)

Consol açılmaz ise
Options>>Keyboard/Mouse>>Allow Developer Console [ENABLED] Yapıyoruz.

Sonrası resimlerimizde ;

41578536.jpg


72432304.jpg


40078395.jpg


43669707.jpg


14565872.jpg


54699649.jpg


94375361.jpg


OYUNU KURDUK ve YÜKLENMEYE BAŞLADI.

Şimdi ise DİĞER ARKADAŞLAR NASIL GİRECEK ONU GÖRECEĞİZ..




65166833.jpg




24100230.jpg



21615213.jpg



Hamachi indirme adresleri (TAMAMEN BANA AİT ADRESLER)

HTML:
http://hotfile.com/dl/133443236/8aa9c79/Hamachi-Asfanpage.rar.html

HTML:
http://www.upload.gen.tr/d.php/www/hj4434gl/Hamachi-Asfanpage.rar.html

HTML:
http://uploading.com/files/8539834e/Hamachi-Asfanpage.rar/

RAR ŞİFRESİ:turkmmo.asfanpage

NOT:Resimler alıntıdır.Anlatım tamamen bana aittir.

Emeğe saygı için (+reppp)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst