HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Troj3n kendı cıkarlarını dusunen bırıydı bb diyelim onun yerıne cok ınsan gelır rahat olalım FusioN u bıle ondan dha ıyı gm lık yapar heralde
FusioN' a Slmlar
FusioN' a Slmlar

beyler kenji ve ormancıdan baskasının lafına bakmadım forumda onlar diyosa doğrudur az cok birseyler biliyorlar kenjinin dediği doğru oyun adminin trojenin değil trojen cıkarcı oyunun icine eden adamın biriydi güvenin kenjiye iyi gecler yarın oyun acılırsa inş görüşrüz
beyler kenji ve ormancıdan baskasının lafına bakmadım forumda onlar diyosa doğrudur az cok birseyler biliyorlar kenjinin dediği doğru oyun adminin trojenin değil trojen cıkarcı oyunun icine eden adamın biriydi güvenin kenjiye iyi gecler yarın oyun acılırsa inş görüşrüz
knk acilsin bize gelen kraliyetli mavilere cakariz hehe
yari dahil itemler duruo hala 
Helal Olsun kenji kardesim Ben CiGaRaa Turk SW de büyük oyunlara imza attim artik yoruldum zevk için buraya geldim O trojen denen Kişi oyunun içine etti biz Para Verip siteden item alirken o bedavaya item dagıttı bir sürü azrail sandigi birakti biz (Para verip item alanlar) enayi konumuna düştük Ha birde su var HALA NE YAZIKKİ itemlerimiz gelmedi ACABA bu yazdıklarımızı ADMİNler okuyor Mu Eger OKUYORSA neden bu KADAR SESSİZ kalabiliyorlar anlamis degilim...
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 340
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 771
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 343
