OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Oyun kapanmadi!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KeNji
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 28
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!


Henüz hiç bişey belli değildir!Admin gelip, malesef oyun kapandi demedikçe, bu forumda hala MMOMT2 bölümü oldukça oyun filan kapanmicaktir!!!BUNU BÖYLE BİLİN VE KENDINI BILMEYEN BEBELERE INANMAYIN!
:mad:

BU OYUN TROJENIN DEĞİL, ADMIN'IN. NOKTA!

Trojen mmomt2ye elvade ediyomuş...
KeNjİ;619880' Alıntı:
Bizim trojene ihtiyacimiz filan yok, gerizekalı bi packi yapamadin.Biliyom biliyom dedin bi *oku yapamadin, yardimlarimi kabul etmedin ve serverin içine ettin.Halbuki yardimlarima bi baksaydin 10dkda halletcektik, hep bencildin ve kendini düşündün.Neymiş poker chip paraymiş, neymiş avea kontormüş.+ Bana çok yalan söyledin...GM olcaktim, navicattta ismin yok dedin, hemen gittin incubusu,abini,duffhami gm ypatin.halbuki admin beni gm yap dedi.onlari tanimiyodu bile.Üstelik kendi hatalarini kendinde aramayip forumla benim ve arakdaslarimin ilgilenmesi üzerine bile konu açanlara balik beyinli dedin,çoğu arkadaşımı dehtid ettin (ciqdem vs.) hiç suçu olmayan kişileri banladin, msn de konuşurken oyunda ban attin halbuku msn ile oyun arasinda hiç bi baginti yoktu.(Devrim)2 gün admin seni bos birakti serverin kökünü kazidin.
Gerçekten elinden geleni yapmissin, elinden ne gelmediyse çok teşekkür çünkü gelenler gerçekden gideni aratiyor.
O lanet olasi çeneni kapa! bi kere bile bana yardim etmedin şu oyunda gittin akrabana,eşine dostuna yardim ettin, ben dedim kontorle item aliyim sen dedin öle bişey yok.Gİttin kendine char actin, (voLwy,chucky) editledin bunlari herkese 500k çaktin.Ban attik...Sonra yine Gittin MaximuM diye char actin.admin 1 kere kontorle item sat dedi 100 kere sattin, normal satiş azaldi herkes kontorle item almaya başladi.Admin sana yüz verdi, astirini istedin.Yöneticiler özel odalarda seni suçladi, ben üstüne gitmeyin diye korudum.Gittin adamin profiline ana avrat sövdün.(hektor)

Şimdide çok bi b*k yapmiş gibi buraya gelip elvade deme çünkü seni biz kovuyoruz sen gitmiyosun.


Üstte yazilanlar senin sadece suçlarinin 3de 1i.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst