HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
önceden hak veriyodum gmlere adminlere ama artık savunacak bi tarfları kalmadı kim ne yazarsa haklı buraya yeter artık ya tam acsınlar yada kaptsnlar ayıp bukadar player bekletilmez
önceden hak veriyodum gmlere adminlere ama artık savunacak bi tarfları kalmadı kim ne yazarsa haklı buraya yeter artık ya tam acsınlar yada kaptsnlar ayıp bukadar player bekletilmez
Bugün kü event dedim ben ama Event e kadar açılacağı ne mağlum?Değil mi Ztn eventin sonucu belli yerlerde zhrler çlkler muholar Bilmemneler Sonra Server geride Yalan mı?
[ORmanCı*;619056' Alıntı:bagzi gmler gorevden alinmistir.
ayrica event yapicas biye birsey duyurmadik ?
Hangi GM Duyurdu bilmiyorum ama bazi arkadaşlarimizda görmüştür Alttan sari olarak GM lerden birisi Salı günü saat 21.00 da event Olacağını söyledi Artık kim dedi bilmem

Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 591
- Cevaplar
- 49
- Görüntüleme
- 10K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 809
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 23K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 1K
