HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Dogru Söylüyo Bende onu Diom 1 SaaTir
bide şu sorun var oyunun sitesinden item shopa girince ıd veya şifrenis yanlış yasıo :S nası olcak yaffff??? bilen varsa cevap yazsın pls
Teşekkür Ederim EnduplazmikRetikulum Evet Şu Anda Oyundayım...Ama Çıkış Yapınca Bir Daha Girmen Zorlaşıyor.. Karakter Atınca Hiç Bir şey olmuoyr fakat çıkış yapınca bida boşalana kadar giremiyorsun 

xdream53 Nerden Biliosn ben Kueleye Çıktıpımda Yanımda 13 kişi vardı sadece mavili kırmızılı ve sarılıda vardı sen hesapla artık 1.köyü vea 2. köyü bide kesinlikle 1.köy ortasında vea 2.köy orasında köy gariyanın orda fln sakınnnn çıkış yapmayın çarlarınız bugda kalır...
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 143
