HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bilgisayarımda Sadece 1 Tane Usb ye Bağladığım Bi flash Var.
----
Bu flas Takılı Olsa olmasada Bilgisayarım Usb Takıp Çıkarış Gibi Ses Çıkarıyor.
----
sağ alttaki baloncukta bu aygıtın sürücüsü yüklenmemiş gibi birşey veriyor.
Bilgisayarıma Yeni Format Attım.
Windows Vista Home Basic
32 Bit Çift Çekirdek
4 Gb Ram 320 Hardisck
D BOMBOŞ C de NERDEYSE bomboş
Bilgisayarımda 1-2 tane sürücü yüklü
yorumlarını bekliyorum.



----
Bu flas Takılı Olsa olmasada Bilgisayarım Usb Takıp Çıkarış Gibi Ses Çıkarıyor.
----
sağ alttaki baloncukta bu aygıtın sürücüsü yüklenmemiş gibi birşey veriyor.
Bilgisayarıma Yeni Format Attım.
Windows Vista Home Basic
32 Bit Çift Çekirdek
4 Gb Ram 320 Hardisck
D BOMBOŞ C de NERDEYSE bomboş
Bilgisayarımda 1-2 tane sürücü yüklü
yorumlarını bekliyorum.



Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 2K
