xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

Oyuncu Yedegi Yükleme

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan forza14
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 634

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

mrb arkadaslar bnm eski swdeki yedeklerim var yeni aldıgım swye sadece oyuncuların yedegini yüklemek istiyorum bu konuda bi bilginiz var mı nasil yapabilirim ?
 
Kardesim oyuncu yedeği "player sql" si vardır.

Öncelikle "Navicat > Player" bölümüne sağ tıkla.

Daha sonra orada "Excudute, Excute" gibi bir şey yazacak tam aklımda değil.

Ona tıkla. Daha sonra "Player sql" sini bul ve tamama tıkla.

Biraz zaman sonra player dosyan yüklenmiş olacaktır.

 
Kardesim oyuncu yedeği "player sql" si vardır.

Öncelikle "Navicat > Player" bölümüne sağ tıkla.

Daha sonra orada "Excudute, Excute" gibi bir şey yazacak tam aklımda değil.

Ona tıkla. Daha sonra "Player sql" sini bul ve tamama tıkla.

Biraz zaman sonra player dosyan yüklenmiş olacaktır.


Aynı şeyi filezilladanda yapabilirsin. Eğer yedeğini filezilladan aldıysan, filezilladan "/var/db/msql" girerek player klasörünü oraya atarsan hesaplar yüklenmiş olur.
 
dump sql diyerek yedegi masaüstüne kaydettim fakat onu baska swye yüklerken nasil yükliycem sag tıklayinca exute gibi bisi yazmasi lazım yüklenmesi için fakat yazmıyor acaba nacivatin versiyonundan kaynaklanabilir mi ? beden 2 o dedigin olmuyor arkadasım player o player degil :) o dedigin player içinde item proto mob proto shop_item gibi dosyalarin oldugu yer orda player i aldım fakat lwlleri gosterio fakat itemler yok carlarda baslagıcta verilen itemler duruo.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst