HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ilk zamanlar ben 38 lvldim ve bi bebe vardı onu 5 6 lvl kastım 26lvl fln oldu sonraa o bnm loncamdaydı ben 41lvlken loncamdan cıkmıs ve girdigi loncanın baskanına eski loncamla savas ypaalım demisss
sonra bizde savasa girdik ben bi baktım bebe orda o zmn tabi 32lvldi
len ekici ..... anladınız
dedim sonra oda bi ... mı yaptın sanki 2lvl anca kastın dedi sonra arkadasım var yani **kankam**
ona dedim sunu bi kes dedim
sonra 2 skill caktı o öldü biz bi gülüyoz bi gülüyoz haha mal ezik diye sonra
onların baskanı 50 lşvlmis tabinilmiyoz baska birini baskan sanıyoz baskan bi geldi 10 10 du savs 70 18 e düştü
yenildik ama hıncımızı aldık yani ii dalga gectik ve rtık en az 20k karsılıgı adam kasıyom :m08::m08:
sonra bizde savasa girdik ben bi baktım bebe orda o zmn tabi 32lvldi
len ekici ..... anladınız
dedim sonra oda bi ... mı yaptın sanki 2lvl anca kastın dedi sonra arkadasım var yani **kankam**ona dedim sunu bi kes dedim
sonra 2 skill caktı o öldü biz bi gülüyoz bi gülüyoz haha mal ezik diye sonra
onların baskanı 50 lşvlmis tabinilmiyoz baska birini baskan sanıyoz baskan bi geldi 10 10 du savs 70 18 e düştü
yenildik ama hıncımızı aldık yani ii dalga gectik ve rtık en az 20k karsılıgı adam kasıyom :m08::m08: