HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar Öncelikle Merhaba Bazi Üyeler Takma Adlarini Rastgele Aliyor Ve Forumu Kulanniyor Aradan Zaman Gecince Kulanici O Kişi İçin Önemli Olmaya Basliyor Mesela Ben kral6622 Kulanicisini Alirken Kulanici Adimi Kafadan Salladim Amacim Forumda Dolasip Herkese Yardimci Olmaya Calismak Degil metin2 hilesini indirmek pvp server kurmakti Ama Sonra Baktim Turkmmoda Dolasmak Diger Paylasim Sitelerinde Daha Eglenceli Bende Bu Forumda Takilmaya Karar Verdim
Ama Kulanici Adim kral6622 Kafadan Sallayip Pek Öneme Almamistim Cünkü Forumda İlerleme Hedefim Yoktu bazilari beni 62 Yüzünden Tuncelili Saniyor Ama Ben Kayseriliyim isin komik tarafida bu kulanici adlari bazi kişileri yanlis tanitabiliyor
Benim İstedegim Önerim:
Kulanici Adi Degistirme Sistemi Olsun Mesela Bu Kulanici Adi Degistirme Sistemi Ayda Birdefa Olsun Ve Her Üyenin 2 Defa Degistirme Hakki Olsun.
Ayda Bir Ve 2 Defa Degistirme Hakki Neden Olsun Diyorsaniz Mesela Bir Üye Forumda Kötü Seyler Yapip Nickini Degistirip Kurtulmasin Diye Uygun Zamanlarda Degistirme Hakki Olsun Ayda 1 Her Üyenin Neden 2 Defa Derseniz Uygulama Önemini Yitirmesin Diye Cünkü Her Üye Bunu 20 Defa Yaparsa Onu Taniyanlarinda Kafasi Karisir.
Ama Kulanici Adim kral6622 Kafadan Sallayip Pek Öneme Almamistim Cünkü Forumda İlerleme Hedefim Yoktu bazilari beni 62 Yüzünden Tuncelili Saniyor Ama Ben Kayseriliyim isin komik tarafida bu kulanici adlari bazi kişileri yanlis tanitabiliyor
Benim İstedegim Önerim:
Kulanici Adi Degistirme Sistemi Olsun Mesela Bu Kulanici Adi Degistirme Sistemi Ayda Birdefa Olsun Ve Her Üyenin 2 Defa Degistirme Hakki Olsun.
Ayda Bir Ve 2 Defa Degistirme Hakki Neden Olsun Diyorsaniz Mesela Bir Üye Forumda Kötü Seyler Yapip Nickini Degistirip Kurtulmasin Diye Uygun Zamanlarda Degistirme Hakki Olsun Ayda 1 Her Üyenin Neden 2 Defa Derseniz Uygulama Önemini Yitirmesin Diye Cünkü Her Üye Bunu 20 Defa Yaparsa Onu Taniyanlarinda Kafasi Karisir.
Bak Benim İsmimde ÖleÇok Gerek Yok Ama Olabilirde
![]()
Benimde öyle

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 586
