Sitemize reklam vermek için [email protected] adresine mail atabilirsiniz
For Advertising Contact [email protected]


Ogame ile ilgili herşey!!!

Worborg

Level 4
TM Üye
Ticaret - 0%
0   0   0
Katılım
13 Mar 2009
Konular
70
Mesajlar
358
Beğeniler
33
MmoLira
0
DevLira
0
#1
OGame galaksiler arası imparatorluk mücadelesidir.
Kendi küçük bir gezegenin üzerinde basladığın oyunda amacın güclü bir imparatorluk kurup, zorlukla elde ettiğin kolonilerini savunmak olmalıdır.
Hem ekomomik hem de askeri alandagereken teknolojileri geliştirip diğer imparatorluklar içinde yükselen yıldız olmaya çalıs.

Savaşlara katıl ve diğer imparatorluklarla girdiğin hammadde mücadelesinde bir adim öne geç!
Ticaret yap! Savaşmak istemediğin zamanlarda gerekenleri ticaret yoluyla sağlamaya çalış.
Güçlü bir filo inşa ederek ismini tüm evrene duyur!

Kaynaklarını saldırılar karşısında çökmeyecek bir savunma duvarı arkasında saklamaya özen göster.
OGame sınırsızimkanlar sunar.
Saldırgan bir tutumla komsularını yıldırmak mı istersin? Yoksa güçsüzün yanında yer alıp koruyucu melek mi olmak istersin?

Hikaye:
Size burada bir irkin hikayesini ,bizim irkimizin hikayesini,anlatmak istiyorum.Isin komik yani bu hikayenin aslinda sizin zamaninizda henüz yasanmamis olmasi.Gercekte her seyin paralel yasandigini anlamaniz icin ,size bu hikayeyi yine de anlatacam. Gecmiste yasanan her sey günümüzü, günümüzde yasanan her sey de gelecegimizi olusturur. Ve biz de aslinda, insanin gelecegi degistirmeden gecmise nasil dönebilecegini, kesfettik .Insan gelecegi,sadece onu kendisi yasarsa, degistirebilir.Bunu anlamasi belki cok zor ama gercek bu iste. Bir sey ancak yasanirsa gercekten degistirilebilir,yani gecmisin yasanmis bir parcasini olusturuyorsa. Sen de su andan itibaren kaybolacaksin ama yine de hersey ayni kalacak; cünkü bu yasananlar benim gecmisim. Neyse ben en iyisi size bu sekilde iskence cektirmeyi birakip,hikayemi anlatmaya baslayim.
Her sey 2250 yilinda basladi,bu yila Alfa yili da denirdi aramizda. Bu yilda insanlar galaksiler arasi 3 dakikadan biraz uzunca bir ucusu gerceklestirerek ,o zamana kadar hic bir sondanin basaramadigi inanilmaz önemli bir basari elde ettiler.

Yanmali motortakimi adini verdigimiz teknigin bu yeni cesidi ile ( Motortakimlari eski yöntem arkadan itme sistemine göre çalisiyorlardi) insanlar isik hizi ile ucabilmeyi kesfettiler. Tabi ki cok eskiden de ucabilirdi insanoglu, ama su ana kiyasla inanilmaz az mesafe katedebiliyordu. Insanoglunun yeterince uzay seyahati tecrübesi yoktu. Daha uzak bölgelere ulasabilmek, yeni macera cesidi olmus ve insanlar bu amacla yeni tekniklerin pesinde kosmaya baslamislardi. Bu noktada insanlar arasinda rekabetin cok yüksek olmasi gelisime büyük katkida bulundu . Boeing bu motor teknolojisinin daha da gelismesi icin büyük caba sarfetti. Dünya yüzeyinde bu motorlari kullanmak,cevreye verdikleri zarar yüzünden ,yasakti; ama uzayda bu konuda gecerli olan kurallar daha farkliydi tabi ki. Airbus firmasi ise bu fazla güvenilir olmayan ve henüz cok gelismemis teknolojiyi degistirmek niyetindeydi.En baslarda bu motor takimlarini kullanan gemilerin cok sik patlamalari olumsuz bir hava estirdi. Ancak Yüksek Atom Fizikcisi Albert Ainstein Y-parcalarinin tek baslarina degil de, bu olusumdan önce baska gazlar ile birlikte denkleme girdikleri ve yandiklari,cok daha saglam ve etkili olan bir teknoloji cesidi kesfetti. Ama baskalari da galaksileri arastirmaya baslamisti ve ilk gezegenlerarasi ucuslardan cok kisa bir süre sonra cok daha güclü motorlar kullanilmaya baslandi.Amac uzun ucus sürelerini kisaltmakti. Yeni motorlarin calismasi icin Deuterium maddesine ihtiyac vardi.

Dünyadaki tüm su kaynaklarinin ne yazik ki sadece yüzde 0,015 i Deuterium izotopundan olusuyordu. Bu da varolan bu izotop miktarinin yeterli olmayacagini gösteriyordu.Ülkelerin bilim adamlari on yillarca Deuterium miktarinin nasil arttirilabilecegi konusunda arastirmalar yaptilar ve sonunda Quasar patlamasi sonucu ortaya cikan bir cesit Y-gazinin yardimiyla yeni bir motor gelistirmeyi basardilar.Bunun calismasi Y-Gazinin ve Deuterium maddesinin birlesimi sonucu mümkün oluyordu. Bu iki gazin yanmasi sonucu ortaya cikan cok büyük miktardaki enerji ile gemiler daha hizli gidebiliyorlardi. Friedrich Terrane isimli bilim adami bu tezden yola cikarak yeni bir mekanizma gelistirdi.Bu tez bir cok bilimadami tarafindan teorik anlamda cok elestirildi ve eldeki bilim seviyesine göre böyle bir mekanizmanin asla gelistirilemeyecegi iddia edildi.Ama bu mekanizma pratikte de calisti!. Bu yeni motor takimi inanilmaz bir yenilige imza atti, ve insanlara galaksiler arasi yolculugu cok daha kisa sürelerde yapma firsati sundu. Bos alan ve kolonilestirilebilecek bölge baslangicta cok fazlaydi, ve böylece on yillar , hatta refah ve baris dolu yüzyillar gecti. Yüzlerce yeni ülke kuruldu. Yeni hazineler , yeni kültürler yaratildi. Evren sakin ve huzurluydu:

Firtina öncesi sessizlik...
Daha uzak yerlere yolculuk edebilmek icin ,bu uzun zamandan sonra bile yeni teknolojiler gelistirildi. Insanlar yine sinirlari zorlamaya basladiklarinda yeni yeni arayislar icine girdiler ve bir gün birkac ögrencinin yanlislikla kesfettigi Hiper Ortam Motoru tüm bunlara gölge düsürdü : Bu yeni motor ,boyutlar arasina gecerek onlarin etkilerini yok eden bir kabarcik üretiyordu,ve asil önemlisi 4. ve 5. boyut arasinda da ise yaramasiydi. Bu kabarcik icinde 4-Boyutlu ortamin kurallari gecerliydi ve bu da eldeki gemilere hic zarar gelmemesini sagliyordu. Normalde ucus yönünde tüm galaksi görülebilir.Ama bu yeni mekanizma ile cok daha ilerdeki dünyalar kesfedilebiliyordu. Xentronium elementinin, bir halk tarafindan kolonilerin birinde kesfine kadar ,gezegenler arasi var olan az bir sorun da diplomasi araciligi ile kolayca cözülüyordu . Sorun ,bu elemente sahip olanin tüm galaksiye hükmedebilecek güce sahip olacaginin anlasilmasiyla basladi .
Savasin yakinda baslamasi gerekiyordu.....

Önümüzdeki yillarda bu elementten sadece 1,5 Mikrogram cikarilabilirdi. Terran irkinin bölgesinde bulundugu icin sadece Terran Halki bundan yararlanabilirdi. Xentroniumun bir mikrogrami 10.000 terran Günesinin verdigi enerjiyi sagliyordu!!! Ve kiskanclik ,acgözlülük sonucu ilk düsmanliklar baslamisti bile. Ilk basta Terran Yanlilari ve Terran Karsitlari olarak iki Ittifak kuruldu. Nostradamus zamaninda cok büyük bir güc ugruna 150 yil sürecek bir savasi iddia etmisti. Ama bu savas önümüzdeki 300 yildan daha uzun sürecekti. Binlerce halk ya yok edildi ya da baska halklarin boyunduruguna girdi. Hayatta kalmayi basarabilen bir kac halk , bu savasin nasil sona erecegi konusunda coktan kafa yormaya baslamislardi. Ama kacacak yer var miydi? Savasin baslamasindan 125 yil sonra, Kacak Halklar Bilim Birligine bagli bilim adamlari tarafindan, instabil Beryllium kullanimi ile, bir geminin icinden gecerken yok olmayacagi Siyah Delik yaratilabilecegi kesfedildi. Bu kesfin tek eksi yani,acilan Siyah Deligin tek bir yönde ilerleyen Beyaz bir Delikle birlesme ihtimali......

Birkac basarili denemeden sonra kacaklar icin özgürlük gemilerinin hazirlanisina baslanildi . 25 yil daha gecmisti ve durum Terran Yanlilari Ittifaki icin hic de iyi görünmüyordu. Karsitlar evren icin cok yikici olan Omega silahini devreye sokmuslardi. Bu omega silahi ve yaydigi enerji galaksinin bazi kesimlerini tamamen yoketmisti. Tüm hizlariyla gezegenleri yokediyor, irklarin kökünü kurutuyor ve insan yasamini yokediyorlardi; hesaplara göre bu sürecin devami durumunda 24 yil icinde tüm galaksi yokolabilirdi. Kacmaya calisanlar da, bilimin yardimi ile siyah delikler arasi yolculuk yapiyor ve hayatta kalmak icin son sanslarini da kullaniyorlardi...

Yeni bir hayat
Günün birinde Beyaz Delik insanlari icinde sadece tek bir gezegende hayat olan yepyeni bir galaksiye cikardi. Bu gezegende insanlar cok garip bir halk olan Lejyonerler ile karsilastilar. Teknik acidan insanlar ile ayni seviyedeydiler ve en önemlisi Terranli olsun olmasin herkese cok iyi davrandilar. Bu halk insanlara galaksilerine yerlesme izni verdi ama iki de sart kostu: Her halk en fazla 9 gezegende yerlesim kurabilir,ki mevcut yer herkese yetsin.Ayrica her irktan bagimsiz olarak, tüm galaksi üzerinde söz sahibi olan ve kararlar alabilen bir meclis kurulmaliydi. Halklar bu olusumu onayladilar ve ticareti,iliskileri kontrol eden, barisin sembolü olan bagimsiz bir meclis de kuruldu .
Yeni bir uygarlik olusumu basladi..
Soruyorsundur kendine bunu sana niye anlattigimi. Söyle desem: Sana burada benimle birlikte gelecege gelme sansi taniyorum. Takip et beni,ve sansini dene. Baslangic icin sana görkemli bir gezegen üzerinde hakimiyet sagliyorum. Ayni zamanda bu gezegenin üzerinde gelecekteki uygarligini kurman ve halkini yerlestirmen icin yeterince bos alan da var. Güce ulasabilmek icin her seyi kendin kurman ve gelistirmen lazim. Kesinlikle eminim ki, cok memnun kalacaksin. Su önündeki zaman kapisindan gec ve yeniliklerle dolu bambaska bir dünyaya gir. Baslangic cok zor olacak. Halkina refah ve huzur getirip getiremeyecegini zaman gösterecek. Simdi seni yalniz birakiyorum, karar tamamen sana ait.Bol Sans!

GIS:


Yönlendirici Linkler:
- GIS/Kullanım Sartları Gameforge Productions GmbH -
- Kurumsal Gameforge Productions GmbH -
- Veri Gizliliği/Korunması Açıklaması Gameforge Productions GmbH -
- Oyun ve ülkelerine göre eski GISler -



--------------------------------------------------------------------------------

 Genel Is Sartlari
Ödeme- Genel Is Sartlari


Bu sözlesme ile Gameforge Productions GmbH sirketi; Albert-Nestler-Strasse 8, 76131 Karlsruhe HRB 701682 Mannheim yerel mahkemesi; metnin devaminda Gameforge olarak adlandirilacaktir, tüm Gameforge Productions GmbH sirketi oyunlarinin oyuncularindan kayit olmadan önce asagidaki Genel Is Sartlarini okuyup kabul etmelerini talep eder.

Bu Genel Is Sartlari 30.05.2007 tarihinde yayinlanmis ve 14.06.2007 tarihinden itibaren geçerli olacaktir.
14.06.2007 tarihine kadar gecerli olan Genel Is Sartlarini burada görebilirsiniz.

§1 Servisler

(I)Katilim Sartlari
Herhangi bir Gameforge oyununa katilmak için,her kullanici Genel Is Sartlarini Kabul etmelidir.Genel Is Sartlari özellikle Gameforge `un internette temsili ile alakalidir ama sirf bununla da sinirli degildir.

(II)Sorumluluk
Gameforce servislerin sürekli olarak kullanima açik olmasina çalisir. Fakat, Kontrolü disinda gelisen olaylarda bazi servisler kullanim disi olabilir. Bu yüzden hiç bir kullanici servislerin devamliligi konusunda herhangi bir hak iddia edemez. Gameforge servis çöküntüleri , programlama hatalari vb. durumlarda sorumluluk kabul etmez. Herhangi bir oyuncu herhangi bir sekilde server çöküsünden ya da programlama hatasindan olumsuz etkilenirse, kaydinin ve durumunun tekrar bu sorundan önceki hale getirilmesini talep edemez. bknz §8 Genel Is Sartlari, Içerik/Sorumluluk

§2 Üyelik

(I)Üyelik baslangici
Üyelik Oyun ve/ya da Forum hesabinin kaydi ile baslar. Üye geçerli bir mail adresi kullanmalidir. Gameforge bu adresin dogrulugunu herhangi bir zamanda test etme hakkini sakli tutar.

(II)Üyeligin oyuncu tarafindan sonlandirilmasi
Üyelik, hesabin üye tarafindan silinmesi ile sona erdirilebilir. Hesaba ait datalarin silinmesi teknik sebeplerden dolayi biraz uzun sürebilir. Kisisel datalarin muhafaza edilmesi §6 da açiklanmistir.

(III) Üyeligin Isletmeci tarafindan sonlandirilmasi
Hiç bir Kullanicinin Gameforge da oynamak için yasal bir hakki yoktur. Isletmeci, eger kullanici Genel Is Sartlari, Oyun/Forum kurallarindan herhangi birisini ihlal ederse ki bununla da sinirli degildir, hesabi silme veya dondurma haklarini sakli tutar. Kaydin silinmesi hakkinda ki kararlari proje yönetimi verir. Itirazlar sadece proje yönetimine yapilabilir. Kaydin silinmesi ile ilgili herhangi bir yasal hak talep edilemez.

(IV)Geri ödeme
Kullanici geri ödeme ile ilgili talep hakkina sahip degildir. Istisna; kullanicinin üyeliginin gameforge tarafindan Genel Is Sartlari, Oyun/Forum kurallari veya yürürlükteki kanunlardan herhangi birini ihlal etmedigi halde sonlandirilmasi.

(V) Diger
Herhangi bir kullanici belli bir ödeme yaparsa, bu ödemeye denk düsen hakkin disinda ( mesela oyun sirasinda hiçbir reklam görmemesi, kaydinin reklamlardan arindirilmis olmasi, özel islevler) baska hak talep edemez. Isletmeci tüm haklarini sakli tutar.

§3 Içerik / Sorumluluk


Gameforge Kullanicilarin kendi aralarinda iletisim ve diyaloglarina yardimci olabilmek için bir platform saglar. Buradaki iletisimin içeringinden Kullanicilar kendileri sorumludur. Pornografik, irkçi, ayrimci, ayrilikçi, hakaret içeren ya da herhangi bir sekilde anayasa ve sivil yasalara aykiri içerikten Isletmeci sorumlu degildir. Her kullanici kendi içeriginden kendisi sorumludur. Bu belirtilen durumlarin ortaya çikmasinda sorumlu kullanicinin kaydi bütün Gameforge servislerinde direk olaraka silinecek ya da donrulucaktir.

§4 Yasaklanan Hareketler

(I) Kullanis Tarzi ile ilgili Yöntemler
Hiçbir kullanicinin web site(leri)si ile baglantili oyunun islevine ve gelisimine müdahale eden herhangi bir hareketi, mekanizmayi veya yazilimi kullanmaya hakki yoktur. Kullanicilarin oyunun teknik kapasitesini kabul edilemez bir sekilde veya asiri derecede zorlayan faaliyetlerde bulunmalarina müsaade edilmez. Kullanicilarin proje yönetimi tarafindan olusturulan içerigi engellemelerine, üzerinde düzeltme yapmalarina veya degistirmelerine müsaade edilmez.

(II)Yasaklanan programlar
Oyunun her hangi bir sayfasinin browserdan baska bir programla açilmasi yasaktir. Özellikle Web arayüzünü kendiliginden harekete geçiren, arayüzün yerini alabilen veya tamamlayan genellikle "Bot" adi verilen programlarinda diger araçlar gibi kullanimina müsaade edilmemektedir. Bir kullanicinin, diger kullanicilarin aleyhine fayda saglayan Script yazilimlarini, otomatik veya yari otomatik programlari kullanmasi yasaklanmistir. Sayfalari otomatik olarak tekrar yenileyen programlar ve web tarayici ile bütünlesmis tertibatlar da yasak kapsamindadir. Reklamlari engelleyici, bloke edici tekniklerin kullanimi ve reklamlara yapilan her türlü müdahale yasaklanmistir. Reklamlarin kasitli, kasitsiz olarak veya popup´lari engelleyici, metin bazli tarayicilarla ve diger benzer özellikteki programlar tarafindan engellenmesinin herhangi bir önemi yoktur. Bu özel durumlarin hepsi yasak kapsamindadir. Bu durumun tek istisnasi Gameforge sirketinin özel olarak verdigi ve bir hakkin kazanimina bagli izinleridir.

(III) Direk Giris
Oyuncu kayitlarina giris sadece baslangiç sayfasi üzerinden yapilabilir. Kaydin, islem sirasinda, baslangiç sayfasinin açilip açilmamasinin burada bir önemi yoktur, otomatik olarak açilmasi yasaktir.

§5 Kullanim Kisitlamalari

(I) Kisi Basina Açilabilecek Kayit
Bir kullanicinin bir Dünyada birden çok kaydi olmasi kesinlikle yasaktir.Bu durumun gözlemlenmesi durumunda üye kaydi bir uyari olmaksizin silinecektir.

(II)Kurallar
Oyun kurallari tüm kisileri kapsar. Tüm kullancilar Oyun kurallarina uymakla mükelleftir.

(III) Engellemeler / Kayit Dondurmalar
Engelleme islemleri isletmeci tarafindan duruma göre ya belli bir süre için ya da sürekli olarak uygulanir. Ayrica engelleme oyunun tamamina yansiyabilecegi gibi, oyunun sadece belli bir kisminda da etkili olabilir.

§6 Datalarin Korunmasi

(I) Kisisel Datalarin depolanmasi
Isletmeci, kullanicinin kurallara , Sözlesme sartlarina ve yürürlükteki yasalara uydugunu kontrol edebilmek için kisisel datalari depolama hakkini sakli tutar. Bahsedilen depolama baglanti IP adresi, baglanti süresi, baglanti sekli, kayitli e-posta adresi ve – eger ulasilabiliyorsa- özel profile kullanici tarafindan gönüllü olarak yazilmis her türlü datalari içerir. Forumda kullanici tarafindan profile girilen datalarda depolanir.

(II)Datalarin kullanimi ve Nakli
Kisisel bilgiler, Alman Data Koruma Kanuna göre, kullanici hakkinda yasal bir islem baslatilmasi, kullanici hakkindaki bilgilerin resmi merciiler tarafindan istenmesi durumunda, gerekli ve yasal yetkiye sahip devlet makamlarina verilecektir.
Buna ek olarak , Kullanici datalari üçüncü kisilere promosyon amacli kullanim için verilebilir.

(III) Itirazlar
Kullanici kisisel bilgilerinin depolanmasina itiraz edebilir. Oyuna katilirken teknik sebeplerden istenen kisisel bilgiler, Kullanici hesabi/hesaplari teknik imkanlarin öngördügü kadar önce kullanici itirazini bildirirse silinebilir.

§7 Isletmecinin Kayitlar üzerindeki haklari

(I)Genel Haklar
Tüm kayitlar ve bunlara ait olan birimler, ve kaynaklar sanal bir ortamin ürünüdür. Kullanicinin kaydi ve kaydina ait olan maddelere sahip olma hakki yoktur! Bununla ilgili tüm haklar isletmeciye aittir. Tüketim ve degerlendirme hakkinin baska bir kullaniciya aktarilmasi mümkün degildir.

(II) Istismarla ilgili Yasaklar (Maddi Deger Saglama ve Bunu Pazarlama)
Isletmecinin yazili izni olmadan, kullanicinin kendi kaydini baskasina aktarmasi, baska kullanicinin kullanmasina izin vermesi, baska kullacinin herhangi bir sekilde yarar saglamasina yardim edecek girisimde bulunmasi, kesinlikle yasaktir. Kullanicinin kendi sahip oldugu kaynaklari direk satis, açik artirma ya da herhangi bir sekilde baska kullaniciya satmasi kesinlikle yasaktir. Izin verilmeyen açiklama, satis, maddi deger artirimi, kopya, oyunun dagitimi ya da herhangi benzer kural disi uygulama ve davranislar yasalar geregince takip edilir ve gerekirse mahkemeye de tasinir ve kullanici hakkinda dava açilir.

(III)Istisnalar
Kaydin herhangi bir maddi çikar olmaksizin ve sürekli olarak devredilmesi, oyun içerisinde “ticaret” Kurallarina bagli olarak kaynak aktarimlari, oyun kurallari çerçevesinde kalindigi sürece serbesttir.

§8 Mesuliyet

Gameforge isletmeci olarak bu oyunun oynanmasi dolayisiyla olusan zararlar ya da handikaplar ile ilgili sorumluluk almaz. Sorumluluk, eger ortada zarar vermeye bir niyet ya da açik ihmal varsa kabul edilir. Kullanicinin Sagliginda ya da hayatinda meydana gelebilecek sorunlarla ilgili sorumluluk kabul edilmez. Bununla ilgili olarak Gameforge bilgisayar oyunlarinin basinda uzun süre kalmanin ciddi saglik risklerini de beraberinde getirebilecegini hatirlatir.

§9 Sözlesme Sartlarinda Degisiklik

Isletmeci istedigi zaman Genel Is Sartlarini degistirme ya da genisletme yetkisine sahiptir.Genel is sartlarinda yapilacak olan bir degisiklik ya da ekleme, yürürlüge girmesinden en az 2 hafta önce ilan edilecektir.

§10 Kullanilan ve Uyulan Hukuk

Gameforge ile ilgili her türlü yasal islem ve uygulamalarda Alman Hukuku geçerlidir. Eger birden çok mahkeme bir sorunun içine çekilirse, karari verecek olan mahkeme Gameforge`un içinde bulundugu bölgenin mahkemesi olacaktir.


Daha önce bahsedilen kurallara ek olarak, Gameforge oyunlarina katilmak için her türlü ödeme yapma durumu asagidaki kurallar çerçevesinde incelenecektir.

(Ödeme-Genel Is Sartlari)

A Ödeme

(I) Ödeme Sekli
Ödeme sekli, katilimci ülkenin piyasa ve teknik imkanlarinin el verdigi sekilde belirlenecektir.

(II) Baglayici Sartlar
Ödemenin tek seferlik veya abonelik olmasi sizin seçeceginiz ödeme metoduna baglidir. Eger bu abanolikse kullaniciya fazladan bildiri yazisi gönderilecektir. Aboneligin Geçerlilik süresi ve uzatma durumu, ödemenin sekline göre kayit basvuru kisminda belirtilecektir. Ödeme islemi seciminde belirtilen sartlar bu sözlesmenin parcasidir.

(III)Süre-Vade
Ödeme kullanicinin aktivasyon islemini yapmasiyla geçerlilik kazanir. Ödemenin tahsilati, o ödeme seklinden yetkili saglayici tarafindan yapilir. Sonraki ödeme,ödeme periodunun son gününe bagli olarak düzenlenir. (aboneligin uzatilmasinin baslangici.) Ödemelerin tahsilati servisden kesintisiz yararlanmak için ödemenin tahakkuk günü gelmeden yapilir.

(IV) Ödemenin Karsiliksiz çikmasi Durumu
Eger ödeme methodu (cep telefonu, kredi karti) ile yapildiginda yeterli bakiyeyi karsilamiyorsa, bakiyeye ek olarak borç islenecektir. Buna göre, her ödemenin gecikmesi durumunda otomatik olarak, kullanici zararin daha az oldugunu kanitlayamazsa, 10.00 € ek idari masraf kesilecektir. Reddedilen kredi karti karti ödemelerinde,kullanici zararin daha az oldugunu kanitlayamadigi sürece, idari masraf olarak 40.00 € kesilecektir. Taahhüt edilen miktarin tamami ödenene kadar kullanici oyundan uzaklastirilacaktir.

(V)Hatirlatma
Ödemede herhangi bir gecikme oldugu takdirde, kullanici hesabinizin kayitli oldugu e-posta adresinize hatirlatma yazisi gönderilecektir. E-posta adresinin kullanilabilir olmasi ve ulasima açik olmasi kullanicinin sorumlulugundadir.

(VI) Borcu Zamaninda Ödememe
Kullanicilar bilmelidir ki vadesi gelen ödeme 14 gün geçmesine ragmen hala tahsil edilememisse hiçbir uyariya gerek kalmaksizin teberrüt kapsamina girecektir.

(VII) Tahsilat
Ödemenin gecikmesi / yapilmamasi durumunda tahsilati yapacak olan firmaya kullanicinin gerekli bilgileri verilmek suretiyle hatirlatma yapilabilir. Bu durumda ortaya çikabilecek tüm masraflardan kullanici sorumludur.

(VII) Düsük Meblag
5€ `a kadar olan tutarlar Gameforge tarafindan takibi yapilmayacak kadar önemsiz kabul edilir ve herhangi bir sorunla karsilasildiginda 5€ `dan az meblaglar için kullanici geri ödeme talebinde bulunamaz.

B Fesih Karari / Sonlandirma

(I) Fesih etme Hakki
§ 312b III Nr. 6 BGB `nin ilgili maddesine göre fesih etme hakki yoktur

(II) Sonlandirma Eger ödeme abonelik olarak yapilmissa, sonlandirma islemi her abonelik döneminin son bulmasindan en gec 15 is günü önce yapilmalidir ki bu periyodun bitis tarihi oyun hesabinda kullaniciya gösterilir. Eger kullanici üyeligi iptal etmezse, diger period için otomatik uzatma yapilir. Gameforge her ödeme tipi için farkli sonlandirma sekli saglar. Kullanici ilgili web sitelerinin bilgilerini siparis sirasinda ögrenebilir. Kullanici ayni zamanda http://support.gamepay.de adresi üzerinden ulasabilecegi basvuru metni araciligiyla da ilgili web sitelerini ögrenebilir. Üyeligi Sonlandirma isleminin tamamen hesabin silinmesinden veya bitirlmesinden ayri olarak yapilmasi gerekir.

C Datalarin Korunmasi/ Üçüncü taraflarca Paylasimi

Gameforge ödeme islemlerinin tamamlanmasi için üçüncü kisilerin yardimindan faydalanabilir.Üçüncü kisiler, kullanicinin gizli verilerini saklamakla ilgili kanuna uymaya zorunludur. Kullanici datalari sadece sadece kullanicinin sorumluluklarini yerine getirmediginde aktarilir.
Ödeme prosedürü sirasinda toplanan datalar ,Sözlesme Sartlarinda $ 6 II ci maddesinde belirtildigi gibi paylasilmayacaktir.

Veri Güvenligi hakkinda bu link altinda ayrintili bilgi bulabilirsiniz.


Genel Is Sartlari yayimlanmasindan 14 gün sonra kullanicilar tarafindan kabul edilmis sayilir.Genel Is Sartlarini kabul etmeden oyunda yer almak teknik sebeplerden ötürü mümkün degildir. Bu yüzden hali hazirda oynarken Genel Is Sartlarina itiraz etmek ayni zamanda hesabin sonlandirilmasi anlamina da gelir ki oyun disinda birakilmayi gerektirir. Genel Is Sartlarina itiraz ayni zamanda hesabin oyuncu tarafindan silinmesiyle de gerceklesmis olur.

site : Ogame


ALINTIDIR...
 
Üst