HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaslar:
Bircok pvp oyunuorz.cogu bagimda weya kapanio.bn 3 gundur oyunuorm cok ii bi pvp.65 silahlari we 61 zirhlari kalkanlari 41 kasklari npclerde.uzatmadan linke gecelim
http://cixmt2.com/
evt.Siralamaya bakarsaniz su an saat 17.15 oyun bakimda ama en fazla 30 dk nse siralamaya bakarsaniz bni gorursunuz
. 2 gmden sonra 1.ci siraydayim. CgN adim . Sari bayrakta car acarsaniz oyunla ilgili yardim edebilirim.Ama kasamam.Çünkü biliorsunuzki siralamaya oynuorm
.1incilik icin.
Sari Bayrak CgN
++++rep diil sadece tesekkür.He bu arada gmnin bna werdigi bilgiye gore uyelik yarin acilacak
16.02.2010/17.15
Bircok pvp oyunuorz.cogu bagimda weya kapanio.bn 3 gundur oyunuorm cok ii bi pvp.65 silahlari we 61 zirhlari kalkanlari 41 kasklari npclerde.uzatmadan linke gecelim
http://cixmt2.com/
evt.Siralamaya bakarsaniz su an saat 17.15 oyun bakimda ama en fazla 30 dk nse siralamaya bakarsaniz bni gorursunuz
. 2 gmden sonra 1.ci siraydayim. CgN adim . Sari bayrakta car acarsaniz oyunla ilgili yardim edebilirim.Ama kasamam.Çünkü biliorsunuzki siralamaya oynuorm
.1incilik icin.Sari Bayrak CgN
++++rep diil sadece tesekkür.He bu arada gmnin bna werdigi bilgiye gore uyelik yarin acilacak
16.02.2010/17.15
kardes acılırsa kesın qelıcem oyun ıle ılgılı bıraz daha acıklama yaparmısın nasıl yuklendıgı ıle ılgılı
regia knk server1incisi oldm
. Walla bilmiorm knk.He bu arada dier arkadas.Oyunun packini indirceksn Sonra dier pvpler gibi packsiz mt2 klasorunun icine atcaksin.Suanda server ofline ama acilcak sadece bi yarim saatlik bakm war .
. Walla bilmiorm knk.He bu arada dier arkadas.Oyunun packini indirceksn Sonra dier pvpler gibi packsiz mt2 klasorunun icine atcaksin.Suanda server ofline ama acilcak sadece bi yarim saatlik bakm war .Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 33
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 31
- Görüntüleme
- 2K
