HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
IBot Kullanıyordum 2gun dur Hıc Boyle bişey dememişti Lisansınızı Yenıneyın dıyor
Nasıl YEnılıcem Bılen warmı Bılene +rep verecem Yardım pls
Cevaplarınızı Beklıyorum!!
Nasıl YEnılıcem Bılen warmı Bılene +rep verecem Yardım pls
Cevaplarınızı Beklıyorum!!
kardeş lisans dediği gerçek parayla alınıyor o senin kullandığın 2 gün deneme süresiymiş onda dolmuş
IBot Kullanıyordum 2gun dur Hıc Boyle bişey dememişti Lisansınızı Yenıneyın dıyor
Nasıl YEnılıcem Bılen warmı Bılene +rep verecem Yardım pls
Cevaplarınızı Beklıyorum!!
arkadaşın dediği gibi parayla alınıyor bence parayla alma şu konuya bak http://www.turkmmo.com/darkorbit/1571734-profibot-lisans-sorununa-kesin-cozumxd.html
kardeş Biobot var forumda mevcut olan bir bot güzelde ben bayaa kullandım çokta güzel bir bot sorunsuz çalııyor tavsiye ederim
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 375
