OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Sabitteki (Alıntı) Konu .

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan yudon
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 619
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Konuyu açmadan önce belirtiyim . Amacım kimseyi eleştirmek değildir sadece hakkımı arıyorum. Ben daha önce

peacemackers , KenJi , [Rna] MaJezik ve admin'e mesaj atmama rağmen belki de yoğunluktan olsa gerek ilgilenilmedi.

Ben de bu şikayetimi sizlerle paylaşayım istedim ve şikayetimi anlatmaya başlıyorum .

cixcocuk97 adlı arkadaşımız 4 Ağustos 2011 Taihinde Metin2 Hileleri Bölümünde Bir Konu Açmış Ve Sabitlenmiş...

122nok9.png

Konunun en son 06.09.2011 de değiştirildiği haline bakmak icin tıklayınız.

İşte sorun burada başlıyor... Ben bu konunun neredeyse aynısını ve sorunsuz bir şekilde
3 Ağustos 2011 Tarihinde Paylaşmıştım.

2sagw05.png

Ve daha önce HİÇ DEĞİŞİKLİK YAPMADIM.Konuma gitmek için tıklayınız.

Kısacası o konunun kilitlenmesi gerekirken neden sabite alındığını size soruyorum ? Bu konuları sabitlerken forumda araştırılmıyor mu aynı konudan var mı , yok mu diye ?

Bu konuda bilgi verilirse veya ilgilenilirse sevinirim . İyi forumlar...​
 
İşte forumda haksızlık var.Moderatörleri iyi seçemiyorlar.Hep arkadaşlarına torpil yapıyorlar.Haklısın kardeş.
Bizde insanız bizimde yanlış yaptığımız şeyler oluyor,anlayışlı olmayı dene.

Araştırılmasına gerek yok bi hata olmuş o indirilip seninki sabite alınır,bunu yöneticiye & süper moderatöre ö.m atsan bile hallederdi. :ka19:
 
Bizde insanız bizimde yanlış yaptığımız şeyler oluyor,anlayışlı olmayı dene.

Araştırılmasına gerek yok bi hata olmuş o indirilip seninki sabite alınır,bunu yöneticiye & süper moderatöre ö.m atsan bile hallederdi. :ka19:
o bölümde daha çok adminler oldugu icin onlara attım belki de yogunluktan ilgilenemediler...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst