berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Everest Bilişim Hakkında Düşüncelerim.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan PanDooRaMm
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 573
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar görüyorum ki gelen geçen Everest Bilişimi kötülüyor.Everest Bilişimden almak isteyen kullanıcılar konuları okuduklarından Everest Bilişimden sunucu almak istemiyor.Artık buna bir dur demek gerek.Hiçbir şekilde Everest Bilişim yetkilisi olmadığım halde Everest Bilişime güveniyorum,çalışanların yaşları küçük olsun ne fark edicek adam kuruyor mu Metin2 Serverinizi kuruyor daha Everest Bilişimi suçlamak neden?

Son olarak söyleyeceğim Everest Bilişime güvenebilirsiniz arkadaşlar ben site aldım arkadaşım Metin2 Sunucu aldı ikimizde Everest Bilişimden çok memnunuz.Suçlamalara da göz atmanız gerek arkadaşlar ne kadar saçma suçlamalar olduğunu göreceksiniz.

Teşekkürler Everest Bilişim.
 
Bir kaç talihsiz olay yaşandı site hack vs. ama sonunda bende sunucumu aldım.Oyun içi destekleride şuan gayet iyi yada bi sorun çıktığında düzeltiyorlar hemen.
 
Arkadaşlar görüyorum ki gelen geçen Everest Bilişimi kötülüyor.Everest Bilişimden almak isteyen kullanıcılar konuları okuduklarından Everest Bilişimden sunucu almak istemiyor.Artık buna bir dur demek gerek.Hiçbir şekilde Everest Bilişim yetkilisi olmadığım halde Everest Bilişime güveniyorum,çalışanların yaşları küçük olsun ne fark edicek adam kuruyor mu Metin2 Serverinizi kuruyor daha Everest Bilişimi suçlamak neden?

Son olarak söyleyeceğim Everest Bilişime güvenebilirsiniz arkadaşlar ben site aldım arkadaşım Metin2 Sunucu aldı ikimizde Everest Bilişimden çok memnunuz.Suçlamalara da göz atmanız gerek arkadaşlar ne kadar saçma suçlamalar olduğunu göreceksiniz.

Teşekkürler Everest Bilişim.

Şuna bir bak istersen
Özede Bey bir cevap veremedi. Bende da ben mi haksızım acaba

http://www.turkmmo.com/metin2-vps-d...est-bilisim-rezilligi-yeni-kanit-bakalim.html
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst