HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Mavi bayrakta ben(ChatLaX) ve Nefretx ikimiz lonca açıverdik
.
İsteyen ama sağlam olan kişileri bekleriz.
Gereken loncaya düşamn gerekene kardeş gerekene sıkı rakip oluruz
.Kendimize kral demiyoruz ama olamayızda demiyoruz xD
Elbet kavgalar olucak atışmalar olucak ama sınırlı olmasını dilerim.
Loncama beklerim alayınzı
Sevgiler .....ChatLaX.....
. İsteyen ama sağlam olan kişileri bekleriz.
Gereken loncaya düşamn gerekene kardeş gerekene sıkı rakip oluruz
.Kendimize kral demiyoruz ama olamayızda demiyoruz xDElbet kavgalar olucak atışmalar olucak ama sınırlı olmasını dilerim.
Loncama beklerim alayınzı
Sevgiler .....ChatLaX.....
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 352
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 892
