HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Enes Bi biz dürüstüz işte kardeşim Galiba bu oyunda
h3ll in itemleri ile bile 2-3 atıp 4-5 k damage yiyordu sw 2. si denen çarlar yahu :m08::m08: Ben Tr den bıkıp gelmişim Mars a , bunlar Tr ye merak sarmışda genede Mars dan ayrılamıyorLar nedense :l03: :l03: Hayır Geçen gün Bazı S.Mod arkadaşlarda dedi Şunu al bunu ver bunu bul İtemi vercem gibi Kandırma harekatları dolandırıcılıkdır bu oyuncuların. Ss alarak forumda yayınlasam o h3ll in itemleri ile beraber dolandırıcılıkdan ban yerlerdide. Bakma işte insaflı tarafıma denk geldiler. Bana bu kadar düşman olma sebeblerini hala anlamış değilimde. Neyse.
Rüzgar Kayadan Sadece Toz götürür... :ka19:
h3ll in itemleri ile bile 2-3 atıp 4-5 k damage yiyordu sw 2. si denen çarlar yahu :m08::m08: Ben Tr den bıkıp gelmişim Mars a , bunlar Tr ye merak sarmışda genede Mars dan ayrılamıyorLar nedense :l03: :l03: Hayır Geçen gün Bazı S.Mod arkadaşlarda dedi Şunu al bunu ver bunu bul İtemi vercem gibi Kandırma harekatları dolandırıcılıkdır bu oyuncuların. Ss alarak forumda yayınlasam o h3ll in itemleri ile beraber dolandırıcılıkdan ban yerlerdide. Bakma işte insaflı tarafıma denk geldiler. Bana bu kadar düşman olma sebeblerini hala anlamış değilimde. Neyse. Rüzgar Kayadan Sadece Toz götürür... :ka19:
Ben dedim çocuga kaskı satma yaban´a diye beleşe vercem dedi vermelen dedim :m08::m08::m08: asdsdfsdfas
(ZaZuKeN)
(ZaZuKeN)
Enes Bi biz dürüstüz işte kardeşim Galiba bu oyundah3ll in itemleri ile bile 2-3 atıp 4-5 k damage yiyordu sw 2. si denen çarlar yahu :m08::m08: Ben Tr den bıkıp gelmişim Mars a , bunlar Tr ye merak sarmışda genede Mars dan ayrılamıyorLar nedense :l03: :l03: Hayır Geçen gün Bazı S.Mod arkadaşlarda dedi Şunu al bunu ver bunu bul İtemi vercem gibi Kandırma harekatları dolandırıcılıkdır bu oyuncuların. Ss alarak forumda yayınlasam o h3ll in itemleri ile beraber dolandırıcılıkdan ban yerlerdide. Bakma işte insaflı tarafıma denk geldiler. Bana bu kadar düşman olma sebeblerini hala anlamış değilimde. Neyse.
Rüzgar Kayadan Sadece Toz götürür... :ka19:
:ka19:Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 118
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 119
