HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yunanistan ve İtalya'da yaşanan mali krizden dolayı tüm oyuncuların Türkiye'ye gelmek istediğini söyleyen menajer Harun Erdenay, Beko Ligi ufak bir NBA olma yolunda ilerliyor. Tahminim Hidayet, Mehmet, Ömer, Semih ve Enes de Türk ekiplerle anlaşacak dedi.
Milli Takım menajeri Harun Erdenay, Avrupa Şampiyonası hazırlıklarının yanı sıra NBAdeki lokavt nedeniyle başlayan transfer akımı ve Türkiyenin tercih edilmesindeki nedenleri hakkında önemli açıklamalar yaptı. Öncelikle Avrupa Şampiyonasına değinen ve yapılan çalışmalarla takımın belli bir seviyeye geldiğini belirten Erdenay, Litvanyadaki ilk hedeflerinin olimpiyatlara vize almak olduğunu vurguladı.
NBAden sonra en iyisi Türkiye Ligi...
Dünya Şampiyonasında ABD ile final oynamasının ardından bütün dünyanın Türk basketboluna kilitlendiğini kaydeden eski efsane basketbolcu, ABDdeki bazı gazetecilerin Beko Basketbol Ligini NBAden sonraki
en iyi lig olarak gördüklerini söyledi. Erdenay ayrıca Yunanistan ve İtalyanın mali krizde olmasından dolayı buradaki takımların fazla yatırım yapmadığını belirterek, şunları kaydetti: Bu durum bütün oyuncuları Türkiye pazarına çekiyor. Beko Ligi ufak bir NBA olma yolunda gidiyor. Mesela Ersan Anadolu Efesle imzaladı. Benim tahminim Hidayet, Semih, Enes, Ömer, Mehmet Okur önümüzdeki günlerde Türk takımları ile sözleşme imzalayacaklardır diye konuştu.
Milli Takım menajeri Harun Erdenay, Avrupa Şampiyonası hazırlıklarının yanı sıra NBAdeki lokavt nedeniyle başlayan transfer akımı ve Türkiyenin tercih edilmesindeki nedenleri hakkında önemli açıklamalar yaptı. Öncelikle Avrupa Şampiyonasına değinen ve yapılan çalışmalarla takımın belli bir seviyeye geldiğini belirten Erdenay, Litvanyadaki ilk hedeflerinin olimpiyatlara vize almak olduğunu vurguladı.
NBAden sonra en iyisi Türkiye Ligi...
Dünya Şampiyonasında ABD ile final oynamasının ardından bütün dünyanın Türk basketboluna kilitlendiğini kaydeden eski efsane basketbolcu, ABDdeki bazı gazetecilerin Beko Basketbol Ligini NBAden sonraki
en iyi lig olarak gördüklerini söyledi. Erdenay ayrıca Yunanistan ve İtalyanın mali krizde olmasından dolayı buradaki takımların fazla yatırım yapmadığını belirterek, şunları kaydetti: Bu durum bütün oyuncuları Türkiye pazarına çekiyor. Beko Ligi ufak bir NBA olma yolunda gidiyor. Mesela Ersan Anadolu Efesle imzaladı. Benim tahminim Hidayet, Semih, Enes, Ömer, Mehmet Okur önümüzdeki günlerde Türk takımları ile sözleşme imzalayacaklardır diye konuştu.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 262
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 101
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 53

