mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Quakecon 2011 başlıyor, Doom 4'ü bekliyoruz

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan fruk99
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 306

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

id Software'ın oyun fuarı Quakecon 2011, bugün itibariyle, birkaç saat sonra başlayacak. Firmanın 20. yılı olması sebebiyle ayrı bir önemi bulunan bu yılki fuarda, oyuncuları tatmin edecek açıklamaların geleceği tahmin ediliyor.

Todd Hollenshead'in geçtiğimiz yıl söz verildiği halde Doom 4'ün gösterilmeyeceğini açıklaması hayal kırıklığı olarak hafızalara kazınmıştı. John Carmack'in bugün yapacağı konuşmada, yeni Doom oyunundan bahsetmesi ve yeni bilgileri vermesi bekleniyor. Bunun dışında, bir süre önce Matt Hoper'ın bahsini ettiği Rage'in yeni iPhone oyununun da gösterilebileceği söyleniyor.

Son olarak bir de henüz duyurulmamış proje var. id Software yetkilileri, Rage ve Doom'un dışında başka büyük bir oyun üzerinde daha çalıştıklarını söylemişti. Acaba bu oyun ne? Belki bunun cevabını da Quakecon'da alırız.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst