HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İlk önce buraya ziyaret edin çalışırsa veya sorun varsa epvp account üzerinden yazin
Kendi ellerimle yaptım(5 dk sürdü)
Görüntü:
O benim ellerimle yaptığımda bide benim olmayan alıntı bypass var.
Herneyse çalışan bypass aegis xtrap ve bypass olmadan çalıştırır.
ANTİVİRÜSLERİ KAPAYIN. YOKSA AÇILMAZ.
Bende avast var açıkken hata verdi kapalıyken xD 32 bit işletin sistemi var onla Cheat Engine kullandim(CE) xD. ARD ARDA 2 3 TANE S4 AÇABLİLİRSİN! Combi kasmak için müthiş bir avantaj.
KULLANIM
1.bypass ı rardan atıyouz.
2. Bypass ı Administratör (w7 ve vista için yönetici) olarak açıyoruz.
3.S4 ün yerini yazıyoruz. Örnek: C:\Program Files\alaplaya\S4League
4. açılan yerde INSTALLA ya tıklıyoruz.
5. WALA S4 CRACKLENDİ.
6. Sonra s4 ü normal açma yerinizden açın. Biraz farklı açacak ama çalışır.
Bilinen sorunlar
1. Bir kere çalıştırtınız diyelim ama birdaha açılmıyor.
Çözüm: Bypass ı tekrar açin ve DISINSTALLA ya tıklayın. S4 ü normal olarak açın 30 dakikalığına maçlara girin. Çıkın maç bitince tekrar yükleyin çalışır.
2. Oyun içindeyken BR hatası veriyor.
Çözüm:Emin deilim denemedim ama gene sağ üst köşeye tıklayıp esc ye basın
Daha fazla sorun varsa lütfen yazın.
ÖNEMLİ NOT
BYPASS SADECE BURADA YAYINLANACAK BAŞKA YERLERDE YAYINLANMASIN. GETİREN BENİM GÖTÜRENDE BEN OLUCAM PAYLAŞANLARIN KONULARI KİLİT OLMASINDA TALEPDE BULUNACAM
+rep martı rep falan istemem sadece epvp hesabimi teşekküre boğun.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Kendi ellerimle yaptım(5 dk sürdü)
Görüntü:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Link tıklayacanO benim ellerimle yaptığımda bide benim olmayan alıntı bypass var.
Herneyse çalışan bypass aegis xtrap ve bypass olmadan çalıştırır.
ANTİVİRÜSLERİ KAPAYIN. YOKSA AÇILMAZ.
Bende avast var açıkken hata verdi kapalıyken xD 32 bit işletin sistemi var onla Cheat Engine kullandim(CE) xD. ARD ARDA 2 3 TANE S4 AÇABLİLİRSİN! Combi kasmak için müthiş bir avantaj.
KULLANIM
1.bypass ı rardan atıyouz.
2. Bypass ı Administratör (w7 ve vista için yönetici) olarak açıyoruz.
3.S4 ün yerini yazıyoruz. Örnek: C:\Program Files\alaplaya\S4League
4. açılan yerde INSTALLA ya tıklıyoruz.
5. WALA S4 CRACKLENDİ.
6. Sonra s4 ü normal açma yerinizden açın. Biraz farklı açacak ama çalışır.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linke tiklayacan.Bilinen sorunlar
1. Bir kere çalıştırtınız diyelim ama birdaha açılmıyor.
Çözüm: Bypass ı tekrar açin ve DISINSTALLA ya tıklayın. S4 ü normal olarak açın 30 dakikalığına maçlara girin. Çıkın maç bitince tekrar yükleyin çalışır.
2. Oyun içindeyken BR hatası veriyor.
Çözüm:Emin deilim denemedim ama gene sağ üst köşeye tıklayıp esc ye basın
Daha fazla sorun varsa lütfen yazın.
ÖNEMLİ NOT
BYPASS SADECE BURADA YAYINLANACAK BAŞKA YERLERDE YAYINLANMASIN. GETİREN BENİM GÖTÜRENDE BEN OLUCAM PAYLAŞANLARIN KONULARI KİLİT OLMASINDA TALEPDE BULUNACAM
+rep martı rep falan istemem sadece epvp hesabimi teşekküre boğun.
Son düzenleme:
Herkez epvpden alıntı yapa yapa oyuncu_11 chaser bilmem ne hepsi Haksız kazanç yapıyor.
Şu mübarek günde şu yaptığın terbiyesizliğe bak.
Haksız kazancım ne benim?
O videolar orjinal olarak benim.
İtlik bedava!
Konu kiLit pLs
Şu mübarek günde şu yaptığın terbiyesizliğe bak.
Haksız kazancım ne benim?
O videolar orjinal olarak benim.
İtlik bedava!
Afedersin ama ben o dediğinden etmiyorum sizin yanlış anlamalarınız beni deli ediyor.
Burası bir yoruum sitesi ben yorumumu söyledim konuda siz burda argo kelimeler kullanıyorsunuz. Video yapabilmeyi bizde biliyoruz sen trainer yapmayı biliyormusun?
Afedersin ama ben o dediğinden etmiyorum sizin yanlış anlamalarınız beni deli ediyor.
Burası bir yoruum sitesi ben yorumumu söyledim konuda siz burda argo kelimeler kullanıyorsunuz. Video yapabilmeyi bizde biliyoruz sen trainer yapmayı biliyormusun?
Bilmiyorum ve senin gibi kendini hep yarış içinde sanan karakterlilerden tiksinirim.
Ben bi hackı paylaşıp bu hackı ben yaptım mı diyorum ?
Hackı buluyorum hangi site olduğunun önemi yok.
Eğer önemi olsaydı sitenin reklamlarını yapardım.
Bulduktan sonra burada paylaşıp anlatım videosunu hazırlıyorum.
İnsanı çığrından çıkarıyorsunuz.Affetmiyorum hiç de k.bakma!
Çok snirlym ya .s
Bilmiyorum ve senin gibi kendini hep yarış içinde sanan karakterlilerden tiksinirim.
Ben bi hackı paylaşıp bu hackı ben yaptım mı diyorum ?
Hackı buluyorum hangi site olduğunun önemi yok.
Eğer önemi olsaydı sitenin reklamlarını yapardım.
Bulduktan sonra burada paylaşıp anlatım videosunu hazırlıyorum.
İnsanı çığrından çıkarıyorsunuz.Affetmiyorum hiç de k.bakma!
Çok snirlym ya .s
Yarış? xD benim yarışacak birşeyim yok benim paylaştıklarımın seninkinden pek farkı yok. Bazıları belki neyse. reklam yapmak için ben bu sitedeyim
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 2K
