Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Çok Sıktı Alın size Bypass

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan aliketenci1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 826

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Yeter Artık herkez bypass diyor bune iş?
İlk önce buraya ziyaret edin çalışırsa veya sorun varsa epvp account üzerinden yazin



Herneyse çalışan bypass aegis xtrap ve bypass olmadan çalıştırır.
ANTİVİRÜSLERİ KAPAYIN. YOKSA AÇILMAZ.
Bende avast var açıkken hata verdi kapalıyken xD 32 bit işletin sistemi var onla Cheat Engine kullandim(CE) xD neyse.

KULLANIM

1.bypass ı rardan atıyouz.
2. Bypass ı Administratör (w7 ve vista için yönetici) olarak açıyoruz.
3.S4 ün yerini yazıyoruz. Örnek: C:\Program Files\alaplaya\S4League
4. açılan yerde INSTALLA ya tıklıyoruz.
5. WALA S4 CRACKLENDİ.
6. Sonra s4 ü normal açma yerinizden açın. Biraz farklı açacak ama çalışır.

Linke tiklayacan.

Bilinen sorunlar

1. Bir kere çalıştırtınız diyelim ama birdaha açılmıyor.
Çözüm: Bypass ı tekrar açin ve DISINSTALLA ya tıklayın. S4 ü normal olarak açın 30 dakikalığına maçlara girin. Çıkın maç bitince tekrar yükleyin çalışır.

2. Oyun içindeyken BR hatası veriyor.
Çözüm:Emin deilim denemedim ama gene sağ üst köşeye tıklayıp esc ye basın

Daha fazla sorun varsa lütfen yazın.

+rep martı rep falan istemem sadece epvp hesabimi teşekküre boğun
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst