HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yeter Artık herkez bypass diyor bune iş?
İlk önce buraya ziyaret edin çalışırsa veya sorun varsa epvp account üzerinden yazin
Herneyse çalışan bypass aegis xtrap ve bypass olmadan çalıştırır.
ANTİVİRÜSLERİ KAPAYIN. YOKSA AÇILMAZ.
Bende avast var açıkken hata verdi kapalıyken xD 32 bit işletin sistemi var onla Cheat Engine kullandim(CE) xD neyse.
KULLANIM
1.bypass ı rardan atıyouz.
2. Bypass ı Administratör (w7 ve vista için yönetici) olarak açıyoruz.
3.S4 ün yerini yazıyoruz. Örnek: C:\Program Files\alaplaya\S4League
4. açılan yerde INSTALLA ya tıklıyoruz.
5. WALA S4 CRACKLENDİ.
6. Sonra s4 ü normal açma yerinizden açın. Biraz farklı açacak ama çalışır.
Bilinen sorunlar
1. Bir kere çalıştırtınız diyelim ama birdaha açılmıyor.
Çözüm: Bypass ı tekrar açin ve DISINSTALLA ya tıklayın. S4 ü normal olarak açın 30 dakikalığına maçlara girin. Çıkın maç bitince tekrar yükleyin çalışır.
2. Oyun içindeyken BR hatası veriyor.
Çözüm:Emin deilim denemedim ama gene sağ üst köşeye tıklayıp esc ye basın
Daha fazla sorun varsa lütfen yazın.
+rep martı rep falan istemem sadece epvp hesabimi teşekküre boğun
İlk önce buraya ziyaret edin çalışırsa veya sorun varsa epvp account üzerinden yazin
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Herneyse çalışan bypass aegis xtrap ve bypass olmadan çalıştırır.
ANTİVİRÜSLERİ KAPAYIN. YOKSA AÇILMAZ.
Bende avast var açıkken hata verdi kapalıyken xD 32 bit işletin sistemi var onla Cheat Engine kullandim(CE) xD neyse.
KULLANIM
1.bypass ı rardan atıyouz.
2. Bypass ı Administratör (w7 ve vista için yönetici) olarak açıyoruz.
3.S4 ün yerini yazıyoruz. Örnek: C:\Program Files\alaplaya\S4League
4. açılan yerde INSTALLA ya tıklıyoruz.
5. WALA S4 CRACKLENDİ.
6. Sonra s4 ü normal açma yerinizden açın. Biraz farklı açacak ama çalışır.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linke tiklayacan.Bilinen sorunlar
1. Bir kere çalıştırtınız diyelim ama birdaha açılmıyor.
Çözüm: Bypass ı tekrar açin ve DISINSTALLA ya tıklayın. S4 ü normal olarak açın 30 dakikalığına maçlara girin. Çıkın maç bitince tekrar yükleyin çalışır.
2. Oyun içindeyken BR hatası veriyor.
Çözüm:Emin deilim denemedim ama gene sağ üst köşeye tıklayıp esc ye basın
Daha fazla sorun varsa lütfen yazın.
+rep martı rep falan istemem sadece epvp hesabimi teşekküre boğun
Son düzenleme:
Evet. saol onunla MAP EDİTLEDİM SÜPER!!!!
Map editlemek için : http://www.turkmmo.com/s4-league/1441110-s4-league-map-editleme.html
Örnek mesela :
Map editlemek için : http://www.turkmmo.com/s4-league/1441110-s4-league-map-editleme.html
Örnek mesela :
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 998

