HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
hiç kimse bakmıyor nasıl bi iş bu ya çaresiz kaldım
Bak Kardesim Belgelerim>My Virtual Machine>bu dosyaların içindekilerini sil
Mt2 dosyalarını tekrar at c ye "yoksa yükle" yeniden aç virtual pc den kur olabilir belki çünkü baska kaynaklanan problem yok olmassa söyle ... kolay gelsin eğer işinize yararsa + repi eksik görmeyin... iyi forumlar
Mt2 dosyalarını tekrar at c ye "yoksa yükle" yeniden aç virtual pc den kur olabilir belki çünkü baska kaynaklanan problem yok olmassa söyle ... kolay gelsin eğer işinize yararsa + repi eksik görmeyin... iyi forumlar
Yine olmuyor birader portmap ile mysql ı açıyorum ardından ./start komutunu veriyorum 3 tane time out diyor ve yine aynı hatayı veriyor.
1)Mysql aç fakat bundan sonra start ver ardından portmapı aç.
2)/etc/rc.d/netif le açmayı dene.
3)Serverine verdiğin ram en az pcdekinin yarısı kadar olsun.
4)Eğer hala aynı hatayı alıyorsan,serverine yaptığın yeni birşeyden olmuştur.Yaptığın değişiklikten önceki yedekleri tekrar kur eğer eski dosyalarının yedeği yoksa serveri 1-2 günlük bakıma al sql leri falan topla sonra serveri yedekle.
Not:Arkadaşım eğer sadece 1 tane swap_pager geliyorsa bir sorun yoktur.Yeni eklemelerde vb. 4 timed outta server açılabilir ama 1den fazla swap_pager geliyorsa 4. dediğimi uygula buda ders olur serveri yedeklemeyi öğrenmek lasım
Serveri Yedekleme (Krabab alıntıdır)
2)/etc/rc.d/netif le açmayı dene.
3)Serverine verdiğin ram en az pcdekinin yarısı kadar olsun.
4)Eğer hala aynı hatayı alıyorsan,serverine yaptığın yeni birşeyden olmuştur.Yaptığın değişiklikten önceki yedekleri tekrar kur eğer eski dosyalarının yedeği yoksa serveri 1-2 günlük bakıma al sql leri falan topla sonra serveri yedekle.
Not:Arkadaşım eğer sadece 1 tane swap_pager geliyorsa bir sorun yoktur.Yeni eklemelerde vb. 4 timed outta server açılabilir ama 1den fazla swap_pager geliyorsa 4. dediğimi uygula buda ders olur serveri yedeklemeyi öğrenmek lasım

Serveri Yedekleme (Krabab alıntıdır)
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 28K
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 471
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 657
