Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Virtual PC Sorun,Bakarmısınız ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan NoRumuz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

hiç kimse bakmıyor nasıl bi iş bu ya çaresiz kaldım
 
Bak Kardesim Belgelerim>My Virtual Machine>bu dosyaların içindekilerini sil
Mt2 dosyalarını tekrar at c ye "yoksa yükle" yeniden aç virtual pc den kur olabilir belki çünkü baska kaynaklanan problem yok olmassa söyle ... kolay gelsin eğer işinize yararsa + repi eksik görmeyin... iyi forumlar
 
Yine olmuyor birader portmap ile mysql ı açıyorum ardından ./start komutunu veriyorum 3 tane time out diyor ve yine aynı hatayı veriyor.
 
1)Mysql aç fakat bundan sonra start ver ardından portmapı aç.
2)/etc/rc.d/netif le açmayı dene.
3)Serverine verdiğin ram en az pcdekinin yarısı kadar olsun.
4)Eğer hala aynı hatayı alıyorsan,serverine yaptığın yeni birşeyden olmuştur.Yaptığın değişiklikten önceki yedekleri tekrar kur eğer eski dosyalarının yedeği yoksa serveri 1-2 günlük bakıma al sql leri falan topla sonra serveri yedekle.

Not:Arkadaşım eğer sadece 1 tane swap_pager geliyorsa bir sorun yoktur.Yeni eklemelerde vb. 4 timed outta server açılabilir ama 1den fazla swap_pager geliyorsa 4. dediğimi uygula buda ders olur serveri yedeklemeyi öğrenmek lasım ;)

Serveri Yedekleme (Krabab alıntıdır)
 
serveri remorve et ve baştan root şifre yaz sonrada sysinstall çek sonra /etc/rc.d/netif restart çek sonrada reboot sonra tekrar root şifre ç.start çek 6 tane time oud gelir mc not defterinede kendi hamach ıpnin 100 lsüün kaydet çık oyuna bi rep xD
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst