mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Windows XP için Windows 7 Giriş Ekranı (Login Screen)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Deimosx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 827

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Windows XP kullanıyorsanız ve henüz BETA olmasına rağmen günümüzün gözde işletim sistemi olan Windows 7′nin çeşitli özelliklerini Windows XP üzerinde kullanmak istiyorsanız, bu yazımız tam size göre.
Aşağıda Windows 7 Giriş Ekranını (Login Screen) görüyorsunuz, bu giriş ekranını Windows XP açılışında kullanmak istiyorsanız aşağıdaki adımları izlemeniz yeterli olacaktır. Böylece yıllarca kullandığımız ve Microsoft`un en başarılı işletim sistemlerinden bir tanesi olan Windows XP`yi görsel olarak biraz değiştirmiş olacağız.
1. İlk olarak aşağıdaki adresi kullanarak Windows 7 Giriş Ekranını yüklemek için gerekli olan verilerin bulunduğu arşiv dosyasını indiriyoruz.​
2. Arşiv dosyamızı açtığımızda ekran özelliklerimize uygun olan klasör (Wide Screen, Normal Screen) içerisindeki logonui.exe dosyasını kopyalarak aşağıda konumu yazılı klasör içerisine yapıştırıyoruz ve varolan logonui.exe dosyasının değiştirilmesine izin veriyoruz.​
drive:\Windows\System32​
3. Yapmış olduğumuz bu işlemlerden sonra Windows XP`yi yeniden başlatıyoruz ve Giriş Ekranımızın değiştiğini görüyoruz.​
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst