HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
HAL.DLL yok veya Hatalı
Eger bu mesajla karşılaşırsanız
1. Windows Xp cdsi ile bilgisayarınızı başlatın
2. Recovery Consol a geçin
3. Oturum açmak istediginiz windows yüklemesini seçin (genelde 1 nolu yukleme olacaktır)
4. bootcfg /list komutunu girip boot listesini inceleyin
5. bootcfg /rebuild komutuyla düzeltmeyi yapın
6. Cd romu çıkarın sisteminizi yeniden başlatın
İşte Bu Kadar
Eger bu mesajla karşılaşırsanız
1. Windows Xp cdsi ile bilgisayarınızı başlatın
2. Recovery Consol a geçin
3. Oturum açmak istediginiz windows yüklemesini seçin (genelde 1 nolu yukleme olacaktır)
4. bootcfg /list komutunu girip boot listesini inceleyin
5. bootcfg /rebuild komutuyla düzeltmeyi yapın
6. Cd romu çıkarın sisteminizi yeniden başlatın
İşte Bu Kadar

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 115
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 185
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 60
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 383
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 184
