HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
bu kadar acizleşebileceğine ihtimal vermezdim. Zeka yaşımla ilgili yorumda yapmışın , komik çocuk seni :m08:
Ne yapmam gerekiyordu poh pohlamammı. Oyuna felan gelme demişinde zaten istesemde bunu yapamayacagım . Kimseninde yapamayacagı gibi...
Ahkam kesiyorum evet buna mahal veren kim? Sen yan yattı çamura battı diye hergun farklı bi bahaneyle insanları oyalarken ne yapacaktım susacakmıydım.
o arz eden idrak yoksunu cocuk :m08: ben kime ne ara hırsız dedim .
Mod seni savunan bu adamın kurdugu cumlelere bak :m08:
Zeka yaşı ile ilgili sorunları olan tek ben değilim galiba
senle saygı cercevesinde tartışırdım ama bana yetebilecegini dusunmuyorum. Hoş bu kıvama sen getirdin zaten istesemde olmaz.
Sen çıkıp açık açık yetersiz kaldık bu severi açamıyorz de millet işine gucune baksın. Milleti oyalamanın mantıgını cözebilmiş değilim..
Ne yapmam gerekiyordu poh pohlamammı. Oyuna felan gelme demişinde zaten istesemde bunu yapamayacagım . Kimseninde yapamayacagı gibi...
Ahkam kesiyorum evet buna mahal veren kim? Sen yan yattı çamura battı diye hergun farklı bi bahaneyle insanları oyalarken ne yapacaktım susacakmıydım.
o arz eden idrak yoksunu cocuk :m08: ben kime ne ara hırsız dedim .
Mod seni savunan bu adamın kurdugu cumlelere bak :m08:
Zeka yaşı ile ilgili sorunları olan tek ben değilim galiba
senle saygı cercevesinde tartışırdım ama bana yetebilecegini dusunmuyorum. Hoş bu kıvama sen getirdin zaten istesemde olmaz.
Sen çıkıp açık açık yetersiz kaldık bu severi açamıyorz de millet işine gucune baksın. Milleti oyalamanın mantıgını cözebilmiş değilim..
Lan oLm sana açarlarsa açarlar açmazlarsa açmazlar sana batan bişimi var allahım ya hem modlara cephe almayı bırak oyun açılınca bu foruma bir daha nasıl girecen çok merak ediyorum eğer açılmazsada modların canı sağolsun ama öle bişi olmucak buna eminim açılacak ayrıca modların dediği gibi oyunu beyenmeyen girmesin kardeşim zorla tutan yok mowly oyunu oynamıcaksan konu kirliliği yapma boş konuşma çek git forumdan adamın asabını bozma!
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

haklısın