HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar şimdi size visual basic bot yapımını anlatacağım...
1-Visual Basici Açalım
2-"Standard EXE" yi seçelim
3-Soldaki menüden 1 adet "CommandButton" ve 1 adet "Timer" ekleyelim
4-Oluşturduğumuz "Command1" e çift tıklayalım açılan pencereye şunları yazalım
Private Sub Command1_Click()
Timer1.Enabled = True
EndSub
5-Command1'e 1 kere tıkladıktan sonra soldaki menüde "Caption" yazısının karşısındaki Command1 yazısına başka birşey yazarak buttonun ismini değiştirebiliriz.
Artık CommandButton ile işimiz bitti.
6-Gelelim "Timer"e Timer'e çift tıkladıktan sonra şunları yazalım
Private Sub Timer1_Timer()
SendKeys"1"
End Sub
7-SendKeys"1" yazan yerde tırnak içinde olan yere basmasını istediğimiz tuşu yazıyoruz(örenk olarak 1 yazdım)
8-"Timer"e 1 kere tıklayalım ve soldaki menüde "İnterval" yaazan yerin karşısına herhangibir sayı yazalım (küçük sayı olursa daha sık basar örnek:500 daha az basması için 4000gibi bir sayı girilebilir.)
9-Yine sol menüdeki "Enable"nin karşısınadaki seçeneklerden "False" yi seçin.
10-Koyduğunuz "Timer" simgesi programı kaydettikten sonra görünmeyecektir yeri önemli değil.
11-Programın çalışıp çalışmadığını denemek için F5 e bsın ve bir notdefteri açın bakın bakalım yazıyo mu?
12-Eğer çalışıyorsa Files - Biçim - Project1.exe... girin konumu belirledikten sonra kaydedin
ALINTI
1-Visual Basici Açalım
2-"Standard EXE" yi seçelim
3-Soldaki menüden 1 adet "CommandButton" ve 1 adet "Timer" ekleyelim
4-Oluşturduğumuz "Command1" e çift tıklayalım açılan pencereye şunları yazalım
Private Sub Command1_Click()
Timer1.Enabled = True
EndSub
5-Command1'e 1 kere tıkladıktan sonra soldaki menüde "Caption" yazısının karşısındaki Command1 yazısına başka birşey yazarak buttonun ismini değiştirebiliriz.
Artık CommandButton ile işimiz bitti.
6-Gelelim "Timer"e Timer'e çift tıkladıktan sonra şunları yazalım
Private Sub Timer1_Timer()
SendKeys"1"
End Sub
7-SendKeys"1" yazan yerde tırnak içinde olan yere basmasını istediğimiz tuşu yazıyoruz(örenk olarak 1 yazdım)
8-"Timer"e 1 kere tıklayalım ve soldaki menüde "İnterval" yaazan yerin karşısına herhangibir sayı yazalım (küçük sayı olursa daha sık basar örnek:500 daha az basması için 4000gibi bir sayı girilebilir.)
9-Yine sol menüdeki "Enable"nin karşısınadaki seçeneklerden "False" yi seçin.
10-Koyduğunuz "Timer" simgesi programı kaydettikten sonra görünmeyecektir yeri önemli değil.
11-Programın çalışıp çalışmadığını denemek için F5 e bsın ve bir notdefteri açın bakın bakalım yazıyo mu?
12-Eğer çalışıyorsa Files - Biçim - Project1.exe... girin konumu belirledikten sonra kaydedin
ALINTI
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 45
- Görüntüleme
- 10K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 969
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K

