HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
vallaha kardeşim ben diyeceğimi dedim hele bir oyun açılmasın hepsine dava açıcağım
15 Tl icinmi ? Merak etme bu oyunu kuran insanlar öyle insanlar degil egerki 20 30 liraya düşşelerdi paraya kıyıp 12 gb ram almazlardi
15 tl icinde mahkemeden fazla bi ceza alacaklarini sanmiyorum

Bencede Daha Açmıcak Sw Açılsa Bu oylamazlar Hİç yokken bilgi verilir Hiç ŞEyine Takmıyor bence
qardes ben 15 tl sinde değilim burdaki insanlar onca gündür bekliyor ve onların verdiği para gidiyor
Rebelking arkadasım emin ol yapılan işlemler konsunda yeterince teknik bilgiye sahibim. Haklısınız açılmasını istiyorsunuz para harcayanlar var ve bu en doğal hakları bu yüzdende iyimser davranıyorlar. Benim kızgın olduğum nkta server yöneticilerinin tutumudur.
Dostum server yöneticilerinin tutumu onların sıkıntısı onu takma. Ama eğer belli bir noktadan sonra bu bize sıkıntı veriyorsa sonuçta bu bir oyun ve alternatifler her zaman vardır. Sonuçta bize sergiledikleri tutumdan hoşlanmazsak onlar kaybeder
İyimser davranmaya gelincede evet iyimser davranıyorum çünkü ortada karamsarlığa düşecek bir durum yok bence. Server kapalı şuan ben başka serverda oynuyorm
açılırsa eğer buraya geçerim çünkü gayet güzel bir server. :ka19:- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
