Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Yazık

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan _DooM_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 826

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bir çok insanın birçok kez başına gelmiş bir olaydır.Yine de sizlerle paylaşmak istedim bu konuşmayı.Başlıkta da dediğim gibi : Yazık ...



Uploaded with
 
bir noktaya dikkkat ettımde :D madem bu kadar türkce seviyorsun neden imzan bu sekilde
We wont be forgotten
we'll never give in.
This is a war , we've achieved has allowed us to win.

Unutulmuşlar olmayacağız ,
Asla teslim olmayacağız
Bu bir savaş ve yenmeye şartlanmayı başardık.
SlipKnoT!
2dil ? türkce ingilizce tek dil tek yürekdir :) birilerini elestirirken igneyi kendinizede batirin tamam o adam hata yapmis ama sendede hata var :)
 
İstediği gibi konuşur herkes,zaten bu dile zarar vermek olsada tam olarak dili yoksunlamak değil..Sadece imlaya uymamak.

Ama sana da katılıyorum.%60 civarı.
 
Son düzenleme:
Sebebini açıklayayım sevgili Kantaj: Bu Slipknot adlı Metal Müzik grubunun bir şarkısından yapılmış alıntıdır.Şahsi düşüncem,yabancı şarkılardan alıntı yapılırken orijinal cümlelerinde yazılmasıdır.Senin dediğin gibi bir durum söz konusu olsaydı Türkçe çevirisini yazmazdım bile...
Birde Master,haklısın herkes istediği şekilde konuşabilir ve yazabilir.Bunun kişinin doğal haklarından biri olduğunu kabul etmekteyim zaten.Sadece imla kurallarına uymaması ve Türkçe dışı bir kaç harfe yer vermesine dikkat çekmeye çalıştım.Ayrıyetten unutmayalım ki dil dediğimiz unsur siyasetten ekonomiye,geleneklerden günlük yaşama her türlü alanı etkilemekte.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst