Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Mesut Özil basına susacak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan backtoback
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 203

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Mesut, Kicker dergisine yaptığı açıklamada, ligin ikinci yarısına ve daha sonra 2010 Dünya Kupası'na konsantre olmak istediğini belirterek, ''Bundan sonra sözleşmem konusunda konuşmayacağım. Bu konuda çok konuşuldu'' dedi.

Werder Bremen'in Şampiyonlar Ligi'ne katılmaması durumunda gelecek sezon bu takımda oynayıp oynamayacağı yönündeki bir soruya karşılık Mesut, 2011 yılına kadar sözleşmesi bulunduğunu, Werder Bremen'in de istemesi durumunda sözleşmesinin bitimine kadar kalabileceğini belirtti.

Mesut, Şampiyonlar Ligi'nde oynamak istediğini, ancak bunun her sezon daha da zorlaştığını, yine de Werder Bremen'in Şampiyonlar Ligi'ne katılmak için yeterli kalitesi bulunduğunu ifade etti.

''Barcelona sizinle ilgileniyor. Kendinizi 21 yaşında yurt dışı için olgun görüyor musunuz'' şeklindeki bir soruya da Mesut, ''Yeteneklerimi en iyi şekilde kullanmak istiyorum'' şeklinde yanıt verdi.

Mesut, Werder Bremen ile bir şampiyonluk kazanmayı hedeflediğini kaydetti.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst