HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ooo knk bende [GM]Andrea gm olmak istiyorum 31 yasındayım
)

)Anlamadıgım TR De gm lık yaptıysan orda süper bir charın elbet vardir.. Gidip Neden tr de oynamıyorsun?
GM Alımı Olcağı Zaman Zaten Site'de Yazar veya emin olun bi şekilde haberiniz olur.Bu Yüzden BOş yere GM Başvurusu İçin Konu Açmayın.
Gm olayı size tavsiyem para dahi verseler gm olmayın ben öyle zor bişi görmedim ben kasarak oyunu oynarım daha iyi gm lik zor iş hele sw de birşey olupda sana sorunca aklın orda kalır uğraşırsın fuzuli yere zor iş yani ne yapacaksınızki hem bi zehir kılıcı bide kraliyet koyacaksınız kendi çarınıza bunu kasarak da yaparsınız hemde sorumluluk almadan ben kendimi inşallah anlatabilmişimdir.
İYİ OYUNLAR
AlperenS
İYİ OYUNLAR
AlperenS
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
GM Olmak İstiyorum
METİN2 PVP DİSCORD YETKİLİSİ / GM / RGM
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 207
GM Olmak İstiyorum
PROFESYONEL EKİP ÇALIŞANI ARAYANLARIN DİKKATİNE
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 215
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 244
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 454
