Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Gm BAŞVURUSU adminler bakın lütfen

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sampiyonbesiktas1
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 31
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ooo knk bende [GM]Andrea gm olmak istiyorum 31 yasındayım:):))
 
GM Alımı Olcağı Zaman Zaten Site'de Yazar veya emin olun bi şekilde haberiniz olur.Bu Yüzden BOş yere GM Başvurusu İçin Konu Açmayın.
 
Gm olayı size tavsiyem para dahi verseler gm olmayın ben öyle zor bişi görmedim ben kasarak oyunu oynarım daha iyi gm lik zor iş hele sw de birşey olupda sana sorunca aklın orda kalır uğraşırsın fuzuli yere zor iş yani ne yapacaksınızki hem bi zehir kılıcı bide kraliyet koyacaksınız kendi çarınıza bunu kasarak da yaparsınız hemde sorumluluk almadan ben kendimi inşallah anlatabilmişimdir.
İYİ OYUNLAR
AlperenS
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst