HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bazıları Yediremeyince Bişeyleri Başkana Atarlar Topu 
Fikocan Sen Bana Ezikleri At Diyorsun.Benim gözümde Kimse Ezik Değildir Ve Bunu HoLy Ve Fusion Harici Kimse Bana Diyemez.Sen iLk bas Ruhundaki Ezikliği Gider.eLektroshock n esine yanlis bi hrkkette BuLunmuşsun. Senle Konustugumda Ses Çıkarmadın.O yüzden anLıorumki Senin Ruhunda eziklik Var.Seni Adam Saydık itemine Kadar dizdik.Ama Yaptığın ayıp oLdu..
iNymph Seni Tanımıyorum Ama Savasta Tek Attım Kritik suikastle bi kere girdiginde.Bu Gece Tekrar Savasiriz.Bu Sefer Kaçmazsınız Savastan Umarım. Ayrica Sanki Biz Tammıydık ? Kişi oLarak üstündünüz bile bizden
Nese Herkeze Kolay Gele..
Mercedes...

Fikocan Sen Bana Ezikleri At Diyorsun.Benim gözümde Kimse Ezik Değildir Ve Bunu HoLy Ve Fusion Harici Kimse Bana Diyemez.Sen iLk bas Ruhundaki Ezikliği Gider.eLektroshock n esine yanlis bi hrkkette BuLunmuşsun. Senle Konustugumda Ses Çıkarmadın.O yüzden anLıorumki Senin Ruhunda eziklik Var.Seni Adam Saydık itemine Kadar dizdik.Ama Yaptığın ayıp oLdu..
iNymph Seni Tanımıyorum Ama Savasta Tek Attım Kritik suikastle bi kere girdiginde.Bu Gece Tekrar Savasiriz.Bu Sefer Kaçmazsınız Savastan Umarım. Ayrica Sanki Biz Tammıydık ? Kişi oLarak üstündünüz bile bizden
Nese Herkeze Kolay Gele..Mercedes...
Evet Arkadaslar DerinDewLet Tebrik Ediyorum Sawasta Ve Sonrasnda Talihsiz Bir Olay Yasadim Vé Sölemek İstediğimi Kenjiroya Söledim Artık Rahatım Kimseyle Urasmicam Yeni Adimla Oyuna Dewam Edicem Bende Ottodayken Cok Sevilen Bir DerinDevlet Üyesiydim Siz Bizim Yerimizi Tutmuyosunuz Loncada Harbi DevLetLer Varsa Size Saygm Sonsuz Saygılar ve Sevgiler
ITLIGanqSTa
ITLIGanqSTa
Loncanın 5-6 Üyesi Eski DerinDevlet Li.
Pazar Günü En iyi Lonca DerinDevlet Dediğimde Gülüyorlardı.
Dün ispatladık. Vede Daha Kraliyetim ve 75 Hancerim gelmedi bu aksam geliyor. Nese Umarım Herkez Anlar Neyin Ne oLduğunu..
Pazar Günü En iyi Lonca DerinDevlet Dediğimde Gülüyorlardı.
Dün ispatladık. Vede Daha Kraliyetim ve 75 Hancerim gelmedi bu aksam geliyor. Nese Umarım Herkez Anlar Neyin Ne oLduğunu..
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 433
Altın Konu
Endorfy Navis F280 İncelemesi
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 73
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 45
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 19
