HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ya ak47 silver tadını hiçbiri vermiyor. Ben m4a1 serisi severim ama özellikle ak47 silver süper bi silah bence 

Anket güzel olmuş
Bende açıcaktım böyle konu ama benden önce davranmışsın
Bu arada bence en iyisi WINCHESTER. Winchester... Bu arada böyle konuları sabite alsak? Anket konularını bence güzel olur. Yada Cross Fire'a anket bölümü açılsa fena olmaz...
Bende açıcaktım böyle konu ama benden önce davranmışsın
Bu arada bence en iyisi WINCHESTER. Winchester... Bu arada böyle konuları sabite alsak? Anket konularını bence güzel olur. Yada Cross Fire'a anket bölümü açılsa fena olmaz...20 mesajı olmayanlar foruma link koyamazlar. Virüs ve trojanleri engellemek için böyle bir kural uygulanmaktadır.
Son düzenleme:
Bazooookaa olsa dev silah olrak onu derdim ama onuza zple verirler çok zp isterler çıkarsa kesin.çıkarsa almayın para tuzağı bunlar!
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 81
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 878
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 20
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 214
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 20
