mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Dev silah anketi !!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan couser
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 23
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

Hangi Silah?

  • AK47-HALLOWEEN

  • AK47-XMAS

  • AK47-CAMO

  • AK47-KNIFE

  • AK47-SCOPE

  • AK47-SILVER

  • AUG A1-CAMO

  • ADW-ADV CHRİSTMAS

  • AWM-CAMO

  • AWM-RED DRAGON

  • ANACONDA-ADV

  • DESERT EAGLE-SCOPE

  • DESERT EAGLE-CAMO

  • DESERT EAGLE-XMAS

  • DUEL DESPERADO

  • DSR-1

  • G36K

  • GATLİNG GUN GOLD

  • GOLDEN AK47

  • GOLDEN DESERT EAGLE

  • GOLDEN- M4A1

  • GOLDE- M4A1 - TİGER

  • HALLOWEEN MP5

  • KRISS SUPER V

  • KRISS SUPER V-HALLOWEEN

  • M12s

  • M16 SCOPE-CAMO

  • M16A2

  • M4A1 CUSTOM CRYSTAL

  • M4A1 CUSTOM

  • M4A1-CRYSTAL

  • M4A1-E

  • M4A1-SILVER

  • M60-ADV

  • MP5-XMAS

  • MSG90

  • PSG-1 RED DRAGON

  • RPK-CAMO

  • RPK-GOLD

  • SG552

  • SCAR LIGHT

  • SCAR HEAVY

  • SPAS-12

  • STEYR AUG A1 = (crossfire de ilk silahım :D)

  • THOMPSON

  • TYPE89

  • WINCHESTER

  • WINCHESTER-S

  • XM8-ADV


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ya ak47 silver tadını hiçbiri vermiyor. Ben m4a1 serisi severim ama özellikle ak47 silver süper bi silah bence :)
 
Anket güzel olmuş :D Bende açıcaktım böyle konu ama benden önce davranmışsın :D Bu arada bence en iyisi WINCHESTER. Winchester... Bu arada böyle konuları sabite alsak? Anket konularını bence güzel olur. Yada Cross Fire'a anket bölümü açılsa fena olmaz...
 
20 mesajı olmayanlar foruma link koyamazlar. Virüs ve trojanleri engellemek için böyle bir kural uygulanmaktadır.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst