Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Alıntıcılarr ..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Duzce
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 266
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar
Şu son 4 aydır alıntıcılar işe koyuldu ve git gide çoğalıyorlar
Birçok kişinin konsundan alıntı yapıp kendileri gibi gosteriyorlar
Bugün birisini gordum alıntı yapms bide eklemiş rep vermeyene hakkımı helal etmem ? alıntı yapıyorsun bunun neresi helal.
Rütbesi d.mod olan yok mod olanlarda alıntı yapıyor ?
Alıntı yapıyorlarya ben modum yok d.modum yok s.modum benimkini begenirler orjinalini bırakırlar diyerekten bir kahpelik var !!!!
ben buna anlam veremiyorum

Birde bana alıntıcı diyenler
Evet bir kaç konuyu alman bir forumdan bulup Türkçe'leştiriyorum.
ve yapana kadarda canım cıkıyor
siz bana alıntı yapmıssın diyorsunuz ben konuma yazıyorum TR'Leştirdim diye alıntı oldugunuda yazıyorum !

bu alıntıcıların sonu gelcekmi peki ?
Turkmmoda misal 2 milyon konu varsa inanınki bunların en az 500 bini alıntıdır.
Ben anlam veremiyorum bunlara bi dur demek lazım

Eğer ağır konuştuysam söyleyin ben her türlü eleştriye hazırım

Saygılarla
 
alıntı kötü bir şey değil ama kaynağı belirtilmezse bilgi hırsızlığına girer ve kötü bir konum alır .
 
Buraya konu açmak yerine herhangi bi s.mod veya bolum editorlerine bildirseydin gereken yapılırdı ve yapılır. Konu kapatıldı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst