HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar
Şu son 4 aydır alıntıcılar işe koyuldu ve git gide çoğalıyorlar
Birçok kişinin konsundan alıntı yapıp kendileri gibi gosteriyorlar
Bugün birisini gordum alıntı yapms bide eklemiş rep vermeyene hakkımı helal etmem ? alıntı yapıyorsun bunun neresi helal.
Rütbesi d.mod olan yok mod olanlarda alıntı yapıyor ?
Alıntı yapıyorlarya ben modum yok d.modum yok s.modum benimkini begenirler orjinalini bırakırlar diyerekten bir kahpelik var !!!!
ben buna anlam veremiyorum
Birde bana alıntıcı diyenler
Evet bir kaç konuyu alman bir forumdan bulup Türkçe'leştiriyorum.
ve yapana kadarda canım cıkıyor
siz bana alıntı yapmıssın diyorsunuz ben konuma yazıyorum TR'Leştirdim diye alıntı oldugunuda yazıyorum !
bu alıntıcıların sonu gelcekmi peki ?
Turkmmoda misal 2 milyon konu varsa inanınki bunların en az 500 bini alıntıdır.
Ben anlam veremiyorum bunlara bi dur demek lazım
Eğer ağır konuştuysam söyleyin ben her türlü eleştriye hazırım
Saygılarla
Şu son 4 aydır alıntıcılar işe koyuldu ve git gide çoğalıyorlar
Birçok kişinin konsundan alıntı yapıp kendileri gibi gosteriyorlar
Bugün birisini gordum alıntı yapms bide eklemiş rep vermeyene hakkımı helal etmem ? alıntı yapıyorsun bunun neresi helal.
Rütbesi d.mod olan yok mod olanlarda alıntı yapıyor ?
Alıntı yapıyorlarya ben modum yok d.modum yok s.modum benimkini begenirler orjinalini bırakırlar diyerekten bir kahpelik var !!!!
ben buna anlam veremiyorum
Birde bana alıntıcı diyenler
Evet bir kaç konuyu alman bir forumdan bulup Türkçe'leştiriyorum.
ve yapana kadarda canım cıkıyor
siz bana alıntı yapmıssın diyorsunuz ben konuma yazıyorum TR'Leştirdim diye alıntı oldugunuda yazıyorum !
bu alıntıcıların sonu gelcekmi peki ?
Turkmmoda misal 2 milyon konu varsa inanınki bunların en az 500 bini alıntıdır.
Ben anlam veremiyorum bunlara bi dur demek lazım
Eğer ağır konuştuysam söyleyin ben her türlü eleştriye hazırım
Saygılarla
alıntı kötü bir şey değil ama kaynağı belirtilmezse bilgi hırsızlığına girer ve kötü bir konum alır .
Buraya konu açmak yerine herhangi bi s.mod veya bolum editorlerine bildirseydin gereken yapılırdı ve yapılır. Konu kapatıldı
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
