HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Kapanması Kötü oLdu oLsun TUGRA'Dayız
hEP bİRLİKTE
hEP bİRLİKTEHayırlı olsun kardeşim.
Bizimde EfsaneTeam loncası ve savaş açmak isteyen buyursun
tanıtımdada bizzat kendim üstlendiğim Efsaneteam loncası 2. lider olarak ister lonca içerisinde ister oyuncular arasında tartışmalara ben bakmaktayım anlıyacağın sorumluğu ben aldım.
amaç sadece eğlence olsun diye buyrun savaşalım
kesinlikle haksızlığa karşıyız
ister eşit, ister çoklu farketmez bizim için...
iyi oyunlar diler EfsaneTeam...
Bizimde EfsaneTeam loncası ve savaş açmak isteyen buyursun
tanıtımdada bizzat kendim üstlendiğim Efsaneteam loncası 2. lider olarak ister lonca içerisinde ister oyuncular arasında tartışmalara ben bakmaktayım anlıyacağın sorumluğu ben aldım.
amaç sadece eğlence olsun diye buyrun savaşalım
kesinlikle haksızlığa karşıyız
ister eşit, ister çoklu farketmez bizim için...
iyi oyunlar diler EfsaneTeam...
ali abi ben seni iyi biri bilirdim
tolqanın bana neler yaptıqını bildiqin halde onu savundun :S
ve artık oyun içinde pm lerime bile bakmıyorsun
farketmez ben sni ali abi olarak bildim devam eder
ister düşman ister dost
İSTEDİĞİN ZAMAN İSTEDİĞİN YERDE SAVAŞIRIZ FARKETMEZ!!!
Bering__hrnatcn__hrnatcn620 !!!
tolqanın bana neler yaptıqını bildiqin halde onu savundun :S
ve artık oyun içinde pm lerime bile bakmıyorsun
farketmez ben sni ali abi olarak bildim devam eder
ister düşman ister dost
İSTEDİĞİN ZAMAN İSTEDİĞİN YERDE SAVAŞIRIZ FARKETMEZ!!!
Bering__hrnatcn__hrnatcn620 !!!
ali abi ben seni iyi biri bilirdim
tolqanın bana neler yaptıqını bildiqin halde onu savundun :S
ve artık oyun içinde pm lerime bile bakmıyorsun
farketmez ben sni ali abi olarak bildim devam eder
ister düşman ister dost
İSTEDİĞİN ZAMAN İSTEDİĞİN YERDE SAVAŞIRIZ FARKETMEZ!!!
Bering__hrnatcn__hrnatcn620 !!!
Tolganın yaptıklarına karşılık ben tolgayı suçlu görüp azarladım
neden böyle bişey yaptı diye
hatta dedim bir daha olmasın
PM'lere gelince: Ben pc yi açık bırakıyorum güzel kardeşim
sonradan geliyorum ki baya pm var kimine yazıoyorum kimisi kalıyor kusura bakma kardeşim.

Senle düşman olmamız söz konusu bile olmaz böyle düşündüğüne üzüldüm :S
