Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

SaDaKaT :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan BaskentViP
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 828

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Kapanması Kötü oLdu oLsun TUGRA'Dayız (: hEP bİRLİKTE
 
Hayırlı olsun kardeşim.
Bizimde EfsaneTeam loncası ve savaş açmak isteyen buyursun
tanıtımdada bizzat kendim üstlendiğim Efsaneteam loncası 2. lider olarak ister lonca içerisinde ister oyuncular arasında tartışmalara ben bakmaktayım anlıyacağın sorumluğu ben aldım.
amaç sadece eğlence olsun diye buyrun savaşalım
kesinlikle haksızlığa karşıyız
ister eşit, ister çoklu farketmez bizim için...
iyi oyunlar diler EfsaneTeam...
 
ali abi ben seni iyi biri bilirdim
tolqanın bana neler yaptıqını bildiqin halde onu savundun :S

ve artık oyun içinde pm lerime bile bakmıyorsun
farketmez ben sni ali abi olarak bildim devam eder
ister düşman ister dost

İSTEDİĞİN ZAMAN İSTEDİĞİN YERDE SAVAŞIRIZ FARKETMEZ!!!

Bering__hrnatcn__hrnatcn620 !!!
 
ali abi ben seni iyi biri bilirdim
tolqanın bana neler yaptıqını bildiqin halde onu savundun :S

ve artık oyun içinde pm lerime bile bakmıyorsun
farketmez ben sni ali abi olarak bildim devam eder
ister düşman ister dost

İSTEDİĞİN ZAMAN İSTEDİĞİN YERDE SAVAŞIRIZ FARKETMEZ!!!

Bering__hrnatcn__hrnatcn620 !!!

Tolganın yaptıklarına karşılık ben tolgayı suçlu görüp azarladım
neden böyle bişey yaptı diye
hatta dedim bir daha olmasın

PM'lere gelince: Ben pc yi açık bırakıyorum güzel kardeşim
sonradan geliyorum ki baya pm var kimine yazıoyorum kimisi kalıyor kusura bakma kardeşim.:(

Senle düşman olmamız söz konusu bile olmaz böyle düşündüğüne üzüldüm :S
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst