mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

admin gir içeri yha :@

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Reaper07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 574
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Not:Lütfen admin bir mesaj yazmadan konuyu kilitlemeyin
olay şu dün ban yedim sebebi flood tamam flood yaptım kabul ediyorum cezamı yedim ama diger 20tlye otomatik konu açan bot satın alanlar nyie banlanmıyor ben o kadar pvp server tanıtımları bölümünde defalraca konu açanların profiline bi bakıyorum nickte çizgi mizgi yok ne iş yha bide şu iş var
metin2 pvp serverlr bölümünde gm ilanları sorun şu böle saçma kural olabilirmi :@ kaç bölümde gmlik yaptınız şimdi adamlar diyor hiç yapmadım ama iyi olacagıma eminim diyor onları tebrik ediyorum çünkü dogruyu soyluyorlar ama gm yapıyorlarmı hayır! e ozaman diger uzman üyeler nasıl gm kabul edildi? O zaman gm ilanlarında millet yarısı yalan soyluyor baya bir serverda gmlik yaptım diyor bu kadar saçmalık olunmaz ama :@ bu ne yha turkmmodan sogumaya başladım saçmaca kurallar ban yerken diger üyelerin flood yaptıkları halde ban yememleri turkmmodan sogumaya başladım! :@
ha bir şey daha var modluk hakkında şindi karcemekars mi neydi o üyenin adı hatırlıyamıyorum ama sorun şu :@ hayır onun 18bin mesajımı ney var adam hepsine Teşekürler yazıyor geçiyor ve d.mod oluyor benim 550 lerde mesajım var kabul edilmedim ama hiç deilse ben teşekürler diyip geçmedim yararlı mesajlar paylaştım admin cevap ver bunlara yha profil duvarına yazıyoruz üyelere cevap yok özel mesajlara cevap yok :@
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Post kasmak Flodd yapmak bunlar bambaşka seyler bunun farkına vardıgın ve biraz kendini geliştirip birşeylerin farkına vadıgında mutlaka sende yönetime girbilrsin ama o olgunlugu göstermemişsinki alım yapan adminler seni hala fark edememiş özellikle yönetimdeki lişikeri sorgulamakla zaten 1 - 0 yenik başlıyrsun.

İyi forumlar !
helal konumda kilitlenmiş admalar 50yi geçik sayfa mesaj yazıyorlar tabikı hava hoş adamlar banned manned yok :@
 
Öncelikle Ban İtirazın Hakkında , Görünen Bütün Kural Dışı Davranışlar Bildiriliyor .
Bu Saçmalığı Geçelim. Bir Ayrımcılık Söz Konusu Değil..
Gm İlanlarında İse o İlanları Yönetim Degil , Siz Üyeler Veriyorsunuz.. Ve Gm Seçilmenize Biz Değil O Konuyu Açan Arkadas Karar Veriyor. Bunda da Yönetimin Bir Sucu Yok Yani..
Karcamackers Adlı Deneme Moderator İse Post Kasabilir Doğru.. Sİzde Kasabilirsiniz. Ama Yönetime Girmek Mesaj Sayısına Göre Değil.. Davranışlarına , Üyeler İLe Uyumuna , Yardımlaşmana , Yararlı Konu Paylaşmana ve Yönetime Girebilecek Olgunluga Sahip Olmak Gerekir.. Yönetime Girmek İstiyorsan Saçma Saçma Sebeplerle Yönetimi Suclamak Yerine Kendinde Bir Eksik Aramaya Başla..
 
Öncelikle Ban İtirazın Hakkında , Görünen Bütün Kural Dışı Davranışlar Bildiriliyor .
Bu Saçmalığı Geçelim. Bir Ayrımcılık Söz Konusu Değil..
Gm İlanlarında İse o İlanları Yönetim Degil , Siz Üyeler Veriyorsunuz.. Ve Gm Seçilmenize Biz Değil O Konuyu Açan Arkadas Karar Veriyor. Bunda da Yönetimin Bir Sucu Yok Yani..
Karcamackers Adlı Deneme Moderator İse Post Kasabilir Doğru.. Sİzde Kasabilirsiniz. Ama Yönetime Girmek Mesaj Sayısına Göre Değil.. Davranışlarına , Üyeler İLe Uyumuna , Yardımlaşmana , Yararlı Konu Paylaşmana ve Yönetime Girebilecek Olgunluga Sahip Olmak Gerekir.. Yönetime Girmek İstiyorsan Saçma Saçma Sebeplerle Yönetimi Suclamak Yerine Kendinde Bir Eksik Aramaya Başla..
Ahaha :DD arkadaşım bak bu zamana kadar benim bu forumda kımseye küfür etmedim şunu bilki yeri olmaan uygunsuz konuların hepsini ben Bildirdim benim forumda her zaman davranışlarım uygun oldu ama metin2 private servver tanıtımları bölümü? neY? hic biriniz konu kılıtmeyirsnuz anca bızımkını kılıtlersiniz ya artık forumda server tanıtımı yapamıyoruz şikayetciyim ve siz hala bu üyeleri bannedlemiyorsunuz!
 
Ahaha :DD arkadaşım bak bu zamana kadar benim bu forumda kımseye küfür etmedim şunu bilki yeri olmaan uygunsuz konuların hepsini ben Bildirdim benim forumda her zaman davranışlarım uygun oldu ama metin2 private servver tanıtımları bölümü? neY? hic biriniz konu kılıtmeyirsnuz anca bızımkını kılıtlersiniz ya artık forumda server tanıtımı yapamıyoruz şikayetciyim ve siz hala bu üyeleri bannedlemiyorsunuz!

Yönetim Üyeleri ve Sizler Bildiriyorsunuz , Yöneticilerde Gerekeni Yapıyor..
Hiç bir Ayırma vb. Söz Konusu Değil. Neden Bu Kadar Israr Ediyorsun Anlamıyorum ? Anlamak Okadar da Zor Degil :rolleyes:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst