HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar birimiz der win 7 birimix der xp. Benden size bir öneri eğer gercekden oyun oynamak isterseniz xp kullanın.Neden diceksiniz nedeni şudur;
Oyun yüklerken Win 7 'de 2 Gb isteyen oyun Xp'de 1 gb ram ister.Yani şu xp daha hizlıdır tam oyuncular için.
Oyun yüklerken Win 7 'de 2 Gb isteyen oyun Xp'de 1 gb ram ister.Yani şu xp daha hizlıdır tam oyuncular için.
XP'de ramin kaç olursa olun doğru düzgün oyun oynaman zorlaşır.Genelde win xp eski olduğu için işletim sistemi de eskidir ve yeni oyunları daha çok kasmaya başlar.Bu yüzden Windows 7 daha iyi
Dediğiniz konuda 2 gb isteyen 1 gb ister tarafına gelince ekran kartına bağlıdır 
Dediğiniz konuda 2 gb isteyen 1 gb ister tarafına gelince ekran kartına bağlıdır 
performans için xp diyorum çünkü xpde görsellik yok onun için peformasnda çok artış var xp rami az kullanıyor ancak proğramlar sürekli yenileri çıktığı için fazla ram yiyor bunun içinde win7 öneriyorum görünümü güzel ram kullanımında xpden fazla yiyor ama yinede olsun herşeyin ortası iyidir demişler vista kullan
ben şuanda win7 kullanıyorum sistem derecelendirmemde 3,1 ramım 512mb iken 1,0 dı şimdi 1,5gb ram var 3,1 gösteriyor
ben şuanda win7 kullanıyorum sistem derecelendirmemde 3,1 ramım 512mb iken 1,0 dı şimdi 1,5gb ram var 3,1 gösteriyor
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 95
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 42
