OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Windows 7 mi ? Xp Mi ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan newstyle
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 923

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar birimiz der win 7 birimix der xp. Benden size bir öneri eğer gercekden oyun oynamak isterseniz xp kullanın.Neden diceksiniz nedeni şudur;

Oyun yüklerken Win 7 'de 2 Gb isteyen oyun Xp'de 1 gb ram ister.Yani şu xp daha hizlıdır tam oyuncular için.
 
XP'de ramin kaç olursa olun doğru düzgün oyun oynaman zorlaşır.Genelde win xp eski olduğu için işletim sistemi de eskidir ve yeni oyunları daha çok kasmaya başlar.Bu yüzden Windows 7 daha iyi ;) Dediğiniz konuda 2 gb isteyen 1 gb ister tarafına gelince ekran kartına bağlıdır :)
 
performans için xp diyorum çünkü xpde görsellik yok onun için peformasnda çok artış var xp rami az kullanıyor ancak proğramlar sürekli yenileri çıktığı için fazla ram yiyor bunun içinde win7 öneriyorum görünümü güzel ram kullanımında xpden fazla yiyor ama yinede olsun herşeyin ortası iyidir demişler vista kullan:D ben şuanda win7 kullanıyorum sistem derecelendirmemde 3,1 ramım 512mb iken 1,0 dı şimdi 1,5gb ram var 3,1 gösteriyor:D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst